۰۵ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۲۴۱
انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۵-۰۸-۱۴۰۳

کشف جسد زن جوان در یک کمد دیواری در جنوب تهران

کشف جسد زن جوان در یک کمد دیواری در جنوب تهران
ظهر روز جمعه چهارم آبان‌ماه، کشف جسد زن جوانی در یکی از روستاهای قیام‌دشت از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.
به‌دنبال کشف جسد زن جوان در یک کمد دیواری در جنوب استان تهران، تحقیقات جنایی آغاز شد و ۳ متهم در رابطه با این پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.
 
به گزارش تسنیم، ظهر روز جمعه چهارم آبان‌ماه، کشف جسد زن جوانی در یکی از روستاهای قیام‌دشت از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.
 
به‌دنبال اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ‌راهی محل حادثه شدند و داخل یک کمد دیواری جسد زن جوان افغانستانی را مشاهده کردند که به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول در یک مکان دیگری قربانی شده است و عاملان جنایت، جسد را ابتدا داخل کمد دیواری گذاشتند و به روستای موردنظر منتقل کردند.
 
تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته اطراف روستا شده بودند، به بازبینی فیلم آنها پرداختند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد ۳ مرد جوان با یک وانت اقدام به انتقال جسد کرده‌اند.
 
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم با استعلام از پلاک خودروی وانت و اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت ۳ مرد جوان را شناسایی کردند و موفق به دستگیری آنها شدند.
 
پس از پایان بررسی‌ صحنه جرم و بازداشت تنها متهمان پرونده،  کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.
 
جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
ارسال به دوستان