منصوری، تیونر بزرگ دنیای خودرو، برای اولینبار به سراغ یکی از جدیدترین محصولات لامبورگینی، یعنی روئلتو رفته است. این پروژه که Mansory Initiate نام دارد، اولین تلاش این تیونر روی نسخه پلاگین هیبریدی V۱۲، با خطوط تیزتر، افزایش قدرت و فیبر کربن کافی به حساب میآید.
به نقل از خبر آنلاین و براساس گزارش carscoops، نسخه تغییریافته روئلتو نسبت به سایر محصولات این تیونر، از ارتقاهای کمتری برخوردار است. بدنه فیبر کربنی آن خیلی از نسخه استاندارد لامبورگینی روئلتو فاصله نگرفته و فقط لبههای تیز و زوایای خودرو برجستهتر شده است.
در قسمت جلو، روئلتو به یک کاپوت کاملاً فیبر کربنی همراه با ورودی هوا ساخته شده است. سایر بخشهای ورودی هوا و همچنین نمای جانبی خودرو نیز دستخوش تغییراتی شدهاند.
اما شاهکار این مجموعه دیفیوزر خودرو است؛ این بخش بزرگ و تهاجمیتر شده و یادآور مدلهایی مانند سنتناریو است. اسپویلر سفارشی و درپوش موتور دارای همان روکش فیبر کربنی هستند.
منصوری Initiate روی مجموعهای جدید از رینگهای فورج شده سبکوزن FV.۱۰ با ده پره و قطرهای ۲۱ اینچ در جلو و ۲۲ اینچ در عقب سوار میشود. در داخل، منصوری سبک همیشگی خود را ادامه میدهد. این خودرو در این بخش دارای چرم و جیر با تزئینات طلایی روی صندلیها و نشانها است.
موتور ۶٫۵ لیتری V۱۲ به میزان ۵۴ اسب بخار افزایش یافته و به ۸۶۸ اسب بخار قدرت رسیده است، در حالی که گشتاور با افزایش ۳۵ نیوتن متری به ۷۶۰ نیوتن متر رسیده است. دو موتور الکتریکی قوای محرکه پلاگین هیبریدی بدون تغییر باقی میمانند و به خروجی ترکیبی ۱۰۵۵ اسب بخاری کمک میکنند. شتاب صفر تا صد این روئلتو تقویت شده به ۲٫۴ ثانیه کاهش یافته، در حالی که حداکثر سرعت ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت است.
هیچ صحبتی در مورد هزینه این ارتقاءها نشده است، اما با این مقدار فیبر کربن، طبیعتاً ارزان نخواهد بود.