۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۶-۱۱-۱۳۸۵
کد ۱۱۷۳۵
انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۶-۱۱-۱۳۸۵

هدیه مرسدس بنز در روز والنتاین

هارموت افزود: در حال حاضر شریک آمریکایی شرکت دایملر کرایسلر مشغول مذاکره با طرف چینی است و به زودی خودروی "چری" وارد بازار ایالات متحده خواهد شد زیرا این خودرو حجم کمتری اشغال می کند.

عصر ایران ـ شرکت تولید خودروی دایملر کرایسلر که چندی پیش قطع فعالیت تجاری خود در ایران را برای تحقق بخشیدن به خواسته دولت آمریکا بهانه کرده بود در یک بحران مالی به سر می برد و در نظر دارد نمایندگی های خود را علاوه بر ایران در بیساری از کشورهای دیگر نیز قطع کند.

به گزارش عصر ایران (asriran.com)، دایملر کرایسلر که از ترکیب دو شرکت تولید خودرو آمریکایی و آلمانی پدید آمده است و معروف ترین محصول آنها، مرسدس بنز محسوب می شود چند روز قبل اعلام کرده بود که تحت فشار کاخ سفید، همکاری تجاری خود با ایران را قطع خواهد کرد.

این در حالی است که مقامات بلند پایه شرکت مذکور اخیراً دست به اخراج 13 هزار کارگر خود زده و علت این امر نیز تمایل شریک آمریکایی به همکاری با کارخانه تولید خودرو "چری" چین اعلام شده است.

هارموت، یکی از اعضای آمریکایی هیات مدیره شرکت دایملر کرایسلر به دی ولت چاپ آلمان گفت: در حال حاضر تمایل مردم به خرید خودروهای بزرگ کاهش یافته و ما نیز باید به فکر سرمایه گذاری در بازار دیگری باشیم.

وی افزود: در حال حاضر شریک آمریکایی شرکت دایملر کرایسلر مشغول مذاکره با طرف چینی است و به زودی خودروی "چری" وارد بازار ایالات متحده خواهد شد زیرا این خودرو حجم کمتری اشغال می کند.

هارموت با اشاره به انتشار خبر اخراج 13 هزار کارگر از شرکت دایملر کرایسلر اظهار داشت: واقعاً متاسفیم اما به دلیل تامین نشدن سود پیش بینی شده و عدم استقبال مردم از خودروها ما مجبور به انتشار این خبر در روز والنتاین شدیم و چاره دیگری هم نداشتیم.

این عضو هیات مدیره در مورد قطع همکاری دایملر کرایسلر در ایران نیز گفت: هر چند به ما توصیه شده بود که روند فعالیت خود را در ایران قطع کنیم اما انجام این کار به اخراج 13 هزار کارگر ارتباطی نداشت و علاوه بر این کشور، نمایندگی های ما در 37 کشور دیگر نیز تعطیل خواهد شد.

 

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۵/۱۱/۲۶
0
0
Good
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک