۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۲۴۶۹

ميليتو ضعيف و كم فروغ

ديه گو مارادونا ديشب فرصت كافي در اختيار ميليتو قرار داد تا خودش را در تيم آرژانتين اثبات كند. اما ميليتو در مدت حضورش در زمين بازي، نه تنها گل نزد بلكه حتي نتوانست به گونه اي بازي كند كه هوادارانش بتوانند از او دفاع كنند.
عصر ايران ورزشي - طرفداران ديه گو ميليتو، در چند روز گذشته مارادونا را از اين بابت كه به ميليتو فرصت بازي در جام را نمي دهد، مورد انتقاد قرار مي دادند.

 از نظر آنها ديه گو ميليتو به دليل بازي هاي خوبش در اينترميلان و نيز درخشش اش در فينال ليگ قهرمانان اروپا، بهترين مهاجم تيم ملي آرژانتين است اما مارادونا به دلايلي نامعلوم، هيگواين و توز را بر ميليتو ترجيح مي دهد.

اما ديه گو مارادونا ديشب فرصت كافي در اختيار ميليتو قرار داد تا خودش را در تيم آرژانتين اثبات كند. او توز و حتي هيگواين سه گله را، كه مدعي كسب عنوان آقاي گلي جام جهاني است، بر روي نيمكت نشاند و آگرو وميليتو را در برابر يونان به ميدان فرستاد.

اما ميليتو در مدت حضورش در زمين بازي، نه تنها گل نزد بلكه حتي نتوانست به گونه اي بازي كند كه هوادارانش بتوانند از او دفاع كنند.

مثلاً ليونل مسي اگر چه در سه بازي گذشته آرژانتين گل نزده است اما در هر سه مسابقه، بازي درخشاني را به نمايش گذاشته است.

حتي آگرو نيز در ديدار با كره جنوبي، به رغم فرصت اندكي كه در اختيار داشت، حضوري كاملاً موثر در حملات تيم ملي آرژانتين داشت و در به ثمر رسيدن يكي از گل هاي اين تيم توسط هيگواين نيز، با ارسال پاسي زيبا براي هيگواين، نقش اصلي را ايفا كرد. ما ميليتو در ديدار با يونان، تقريباً هيچ كاره بود.

بايد ديد كه آيا ديه گو ميليتو در ادامه جام از سوي مارادونا به عنوان يار اصلي در تركيب تيم آرژانتين قرار مي گيرد يا اينكه به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان مي رود و ناگزير است در 20 تا 25 دقيقه پاياني بازي تلاش كند تا سهمي قابل توجه در موفقيت احتمالي آرژانتين در جام جهاني 2010 داشته باشد. 
 
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
به امید موفقیت او در بازی های بعدی .....