۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۳-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۲۵۹۸
انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۳-۰۴-۱۳۸۹

مطهری: این جنجال ها سازماندهی شده است

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه این جنجال آفرینی ها سازماندهی شده است افزود: این جنجال ها برای تحقیر مجلس و برداشتن مانع مجلس از پیش روی دولت است و این یعنی استبداد.

علی مطهری با انتقاد شدید از کار نمایندگانی که به قول او عده‌ای را برای توهین به مجلس تحریک کرده اند، خواستار سوال از این نمایندگان شد و افزود: این جنجال‌ها برای تحقیر مجلس است.

علی مطهری نماینده مردم تهران در گفتگو با خانه ملت با اشاره به تجمع عده ای در برابر مجلس و توهین به نمایندگان مجلس گفت: این کار از این نظر که تعدادی از نمایندگان افرادی را تحریک بکنند و مقابل مجلس بیاورند، برای شعار دادن علیه مجلس یک پدیده جدیدی بود؛ بنابراین آن چند نماینده ای که در این حادثه نقش داشتند و تحریک کردند باید مورد سوال قرار گیرند و درباره کار خودشان پاسخ دهند و حتی در صورت لزوم پرونده آنها به شورای داوری اصولگرایان ارجاع داده شود.

وی دلایل انجام این حرکات از طرف این عده را در راستای هموار کردن راه خودکامگی و استبداد در کشور عنوان کرد و افزود: برفرض مصوبه مجلس اشکالی داشته باشد، شورای نگهبان تذکر می دهد و نمایندگان آن را رفع می کنند و نیازی هم به جنجال وجود ندارد.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه این جنجال آفرینی ها سازماندهی شده است افزود: این جنجال ها برای تحقیر مجلس و برداشتن مانع مجلس از پیش روی دولت است و این یعنی استبداد.

وی ادامه داد: تکرار این اتفاقات باعث می شود نمایندگان تحت تاثیر قرار گیرند و احساس کنند فشاری از بیرون متوجه آنها است و استقلال رای خود را از دست بدهند. نماینده باید در اظهار عقیده خودش آزاد باشد.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)