۰۶ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۷-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۰۱۹
انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۷-۰۴-۱۳۸۹

تشکیل اتاق فکر شرکت بازرگانی دولتی ایران

وی همچنین دو ویژگی عمده اعضای اتاق فکر را تجربه و تخصص دانست و افزود: افراد مجرب و متخصص کانون تفکر را تشکیل خواهند داد.
در راستای تحقق ساماندهی حوزه گندم، آرد و نان؛ اتاق فکر شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تشکیل شد.

به گزارش عصرایران، یحیی خلیلی مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام این خبر افزود: رسالت اتاق فکر کمک به مدیران برای راهبری بهینه سازمان و حل مشکلات است.

وی هدف از تشکیل اتاق فکر را نوآوری و تسهیل در روشهای انجام، تحریک و تشویق حس رقابت، ساماندهی منابع و استفاده مفید از آنها، یکپارچگی و ارتباط  سازمانی و رفع خلل، شکاف ها و تنگناهای سازمانی دانست.

خلیلی در ادامه به تئوری تشکیل این اتاق مبنی بر حل مشکلات سازمان با نگاه به گذشته، حال و آینده اشاره کرد و افزود: آینده اندیشی - دادن برنامه استراتژیک مطابق با تغییرات - ایده پردازی و تحلیل - ارایه راه حل های اثر بخش و همفکری با مدیران از جمله وظایف اعضای اتاق فکر است.

وی همچنین دو ویژگی عمده اعضای اتاق فکر را تجربه و تخصص دانست و افزود: افراد مجرب و متخصص کانون تفکر را تشکیل خواهند داد.

در همین راستا روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران از تمامی صاحبنظران متخصص و مجرب در حوزه ی گندم، آرد و نان برای عضویت در این اتاق فکر دعوت می کند.

گفتنی است علاقمندان می توانند مطالب مرتبط با این حوزه اعم از تألیف، تحقیق و یا ترجمه را به نشانی الکترونیکی otaghfekr@gtc.ir ارسال کنند.

ارسال به دوستان