۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۸-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۲۳۵
انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۸-۰۴-۱۳۸۹

لاریجانی به دمشق رفت


رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در اجلاس بین المجالس اسلامی دقایقی پیش فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد دمشق پایتخت سوریه ترک کرد.

به گزارش مهر، علی لاریجانی در این سفر سه روزه علاوه بر شرکت در نشست المجالس اسلامی، با برخی همتایان و مقامات شرکت کننده در اجلاس دیدار خواهد کرد.

مهمترین دستور کار نشست بین المجالس اسلامی بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کاروان های کمک رسان به غزه و مشورت و رایزنی برای چگونگی شکستن محاصره مردم غزه خواهد بود.

همچنین مسائل مهم جهان اسلام نیز در نشست دمشق مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس ، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، سید علی ریاض مشاور معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین سفیر سوریه در تهران لاریجانی را در فرودگاه مهر آباد تهران بدرقه کردند.

لاریجانی را در این سفر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراهی می کنند.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!