۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۳۳۷۷

ایگواین: موفقیت تیم مهم‌تر از آقای گلی است

به آقای گلی نمی‌اندیشم. حقیقت این است که بودن در میان گل‌زنان برتر جام جهانی رضایت‌بخش است، اما اگر به هدفمان نرسیم این هیچ سودی نخواهد داشت
 گل – گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتین گفته به دنبال کسب کفش طلا نیست و چنین افتخاری مقابل قهرمانی جام جهانی هیچ است.

بازیکنان دارند برای دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آلمان آماده می‌شوند و ایگواین گفته که حضور در جام جهانی تجربه‌ای بسیار پربهاست.

این ستاره رئال مادرید در کنار داوید ویا از اسپانیا و روبرت ویتک از اسلواکی با چهار گل در صدر لیست گل‌زنان جام قرار دارد، هر چند که ویتک در جام حضور نخواهد داشت. او می‌گوید: «به آقای گلی نمی‌اندیشم. حقیقت این است که بودن در میان گل‌زنان برتر جام جهانی رضایت‌بخش است، اما اگر به هدفمان نرسیم این هیچ سودی نخواهد داشت. هدف من این است که پس از فینال خوشحال باشیم.»

او درباره جام جهانی می‌گوید: «رویای من به حقیقت پیوسته، رویایی که از کودکی داشته‌ام و با آن بزرگ شده‌ام. حضور در جام جهانی با پیراهن کشورم تجربه‌ای بسیار گران‌بهاست. این که خانواده من هم در کنار من هستند آن را ویژه‌تر ساخته. ی‌دانم که به دلیل تلاش‌هایم و کاری که در باشگاه انجام دادم این جا هستم، و چون همیشه مطمئن بودم که اگر رویای خود را دنبال کنم به آن خواهم رسید.»
ارسال به دوستان