۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۰-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۵۰۹
انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۰-۰۴-۱۳۸۹

ادارات هرمزگان پنج‌شنبه‌ها تعطیل می‌شوند

دلیل عمده تدوین و اجرای این طرح تقلیل مشکلاتی است که فرآیند مسائلی همانند گرمای شدید و صرفه جویی در مصرف انرژی برق می باشد.

مهر: معاون پشتیبانی استانداری هرمزگان گفت: از تاریخ 15 تیر ماه با افزایش دوساعته ساعات کاری ادارات استان در روز، این نهادها روزهای پنج‌شنبه تعطیل می‌شوند.

پرویز سالاری پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه تحول اداری ضمن اشاره به جزئیات طرح تغییر ساعت کاری ادارت هرمزگان در فصل تابستان افزود: دلیل عمده تدوین و اجرای این طرح تقلیل مشکلاتی است که فرآیند مسائلی همانند گرمای شدیدوصرفه جویی در مصرف انرژی برق می باشد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای طرح مصوب کارگروه تحول اداری از تاریخ 15 تیرماه الی یکم مهرماه سال‌جاری است، ابراز داشت: با اجرای این طرح که به موجب آن ادارت و دستگاه‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل می‌شوند، ادارات راس ساعت 6 و 30 دقیقه کارخود را آغاز و 15 و 30 دقیقه تعطیل می‌شوند.

وی با اشاره به این موضوع که نهادهای خدماتی همانند بانک‌ها به تبع اجرای طرح تغییر ساعت کاری ادارت در استان مشمول تغییرات نمی‌شوند، ابراز داشت: در راستای تدوین این طرح از استان‌های خوزستان و چند استان دیگر نیز الگوبرداری شده است.

ارسال به دوستان