۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۳۷۶۸

مارادونا هم حذف شد

از مرحله يك چهارم نهايي جام جهاني 2010 دو تيم آلمان و آرژانتين به مصاف هم رفتند كه در پايان اين ژرمن ها بودند كه با نتيجه 4 بر 0 از سد ياران مارادونا گذشتند و به نيمه نهايي رسيدند.
عصر ايران ورزشي - از مرحله يك چهارم نهايي جام جهاني 2010 دو تيم آلمان و  آرژانتين به مصاف هم رفتند كه در پايان اين ژرمن ها بودند كه با نتيجه 4 بر 0 از سد ياران مارادونا گذشتند و به نيمه نهايي رسيدند.

دراين بازي كه در ورزشگاه كيپ تاون و از ساعت 18:30 به وقت ايران برگزار مي شد آلمان با نمايش بسيار خوب در مقابل آلبي سلسته توانست به پيروزي 4 بر 0 دست يافته تا با اين پيروزي به مرحله نيمه نهايي قدم گذاشته و به قهرماني در اين مسابقات اميدوارتر باشد.

شاگردان يواخيم لو از همان ابتدا بازي را هجومي آغاز كردند و در دقيقه 3 ديدار توماس مولر توانست با ضربه سر دروازه سرجيو رومرو و تيم ملي آرژانتين را باز كند.

اين گل زودهنگام شوك بزرگي را بازيكنان آرژانتين داد. آنها در ادامه نيمه اول سعي كردند تا كنترل بازي را در دست بگيرند ولي نيمه اول بازي با همان نتيجه يك بر صفر به ژايان رسيد.

با شروع نيمه دوم شاگردان مارادونا با تلاش خود سعي بر اين داشتند تا نتيجه بازي را به تساوي بكشانند ولي ستاره هاي آرژانتيني در مقابل تاكتيك تيمي آلمان بسيار كم فروغ بودند و بازي خوبي را انجام ندادند.

آرژانتين به حملات خود ادامه مي داد ولي اين آلمان بود كه باز هم به گل رسيد. ميروسلاو كلوزه در دقيقه 68 توانست گل دوم تيمش را وارد دروازه آرژانتين كند.

آرژانتين پس از اين گل به حمله ي صرف  روي آورد و اين فرصت را در اختيار آلماني ها قرار داد تا ضد حملات ويران كننده خود را به اجرا بگذارند و موفق شوند دو بار ديگر توسط  فردريش در دقيقه 74 و كلوزه در دقيقه 89 به گلهاي سوم و چهارم برسند.

آلمان با اين پيروزي در مرحله نيمه نهايي بايد با برنده ديدار اسپانيا و پاراگوئه ديدار كند.

شايان ذكر است كه قضاوت اين ديدار را روشن ايرماتوف ازبك بر عهده داشت كه در حين مسابقه به اوتاماندي و ماسچرانو از آرژانتين و به توماس مولر از آلمان كارت زرد نشان داد.


ارسال به دوستان