۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۳-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۸۳۶
انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۳-۰۴-۱۳۸۹

در مورد ويندوز 8 زود قضاوت نكنيد


به دنبال انتشار برخي تصاوير جديد از سيستم‌عامل ويندوز 8 مايكروسافت، يكي از تحليلگران اعلام كرد كه كاربران نبايد با نگاه كردن به اين تصاوير در مورد ويندوز 8 زود قضاوت كنند.

به گزارش پي‌سي‌ورلد، "مايكل چري " از تحليلگران شركت Directions on Microsoft كه فقط فعاليت‌هاي مايكروسافت را زير نظر دارد توضيح داد، هنوز به درستي مشخص نشده است كه اطلاعات و تصاوير منتشر شده از نسخه جديد در حال توسعه سيستم‌عامل مايكروسافت موسوم به ويندوز 8 صحت دارد يا خير؛ اين در حالي است كه بعيد به نظر مي‌رسد در عصر كنوني بتوانيم شاهد حضور سيستم‌عاملي خانگي باشيم كه قابليت تشخيص چهره افراد را دارد.

چري در اين خصوص گفت: بزرگترين مشكلي كه در اين زمينه وجود دارد اين است كه ما هنوز به درستي نمي‌دانيم اطلاعات منتشر شده در چرخه توليد نسخه جديد سيستم‌عامل مايكروسافت وجود خواهند داشت يا خير. در ابتداي چرخه توسعه سيستم‌عامل مايكروسافت، تمامي ايده‌هاي مطرح شده در اين زمينه مورد بررسي قرار مي‌گيرند و هر ايده‌اي كه از هر شخص ارايه شود، مهم تلقي مي‌شود. بر اين اساس ممكن است كه برخي از اين ايده‌ها جنبه عملي پيدا نكنند و در نسخه نهايي سيستم‌عامل مورد استفاده قرار نگيرند.

بسياري از سايت‌ها و وبلاگ‌هاي خبري هفته گذشته تصاويري از نسخه جديد سيستم‌عامل ويندوز منتشر كردند كه در آن قابليت‌هاي فراوان از جمله امكان تشخيص چهره كاربر نشان داده شده بود.

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر