۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
کد ۱۲۴۰۲۴

رضازاده: با بدگويي‌ها تلاش من براي حل مشكل علي‌حسيني كم نمي‌شود

سرپرست فدراسيون وزنه‌برداري گفت: از صميم قلب دعا مي‌كنم تا مشكل علي‌حسيني حل شود و با بدگويي‌ها از تلاش من براي حل اين معضل كم نمي‌شود.
به گزارش فارس، حسين رضازاده ضمن انتقاد از صحبت‌هاي علي‌حسيني اظهار داشت: فدراسيون وزنه‌برداري تلاش‌هاي زيادي براي حل مشكل اين ورزشكار انجام داده است و اگر قرار بود فدراسيون جهاني راي قطعي خود را در مورد پرونده سعيد علي‌حسيني اعلام كند، سال گذشته اين كار را مي‌كرد؛ چون دليلي نداشت با درخواست ما براي دادن فرصت دوباره به وي موافقت كند.

وي ادامه داد: در بهمن ماه سال گذشته از تاماش آيان، رئيس فدراسيون بين‌المللي وزنه‌برداري خواستم تا پرونده علي‌حسيني باز بماند تا اين ورزشكار دفاعيات خود را درباره بي‌گناهي خود ثابت كند. از اين رو فدراسيون جهاني با درخواست ما موافقت كرد و جلسه‌اي را 25 خرداد ماه براي بررسي اين موضوع تعيين كرد كه در زمان موعود وكيل علي‌حسيني و علي‌اصغر شهابي به بلغارستان رفتند و مداركي را براي دفاع از حق علي‌حسيني ارائه كردند و در نهايت كميته دادرسي به نتيجه قطعي نرسيد و نشستي ديگر را براي حل اين موضوع كه شهريور ماه است، اعلام كرد.

وي افزود: اعضاي كميته دادرسي فدراسيون جهاني وزنه‌برداري از كشورهاي مختلفي هستند و براي اينكه در يك نشستي حاضر شوند، بايد زمانبندي كنند تا مشخص شود در چه زماني مي‌توانند جلسه‌ ديگري را برگزار كنند. اين مسئله كه آنها فرصتي براي دفاعيات مجدد و اثبات بي‌گناهي علي‌حسيني دادند، تا به حال اتفاق نيفتاده بود.

رضازاده در انتقاد از علي‌حسيني مبني بر اينكه وي گفته بود نشست دادرسي جهاني بر اساس زمان برگزاري مجمع وزنه‌برداري كشورمان تعيين شده، گفت: فدراسيون بين‌المللي وزنه‌برداري با آن همه سازماندهي و نيروهاي زبده‌اي كه در اختيار دارد، تصميماتش را طبق زمان برگزاري مجمع انتخابي ايران مشخص نمي‌كند و اين تفكر ساده‌ انگارانه اي است.

سرپرست فدراسيون وزنه‌برداري گفت: جلسه‌اي كه 25 خرداد ماه براي حل مشكل علي‌حسيني در بلغارستان برگزار شد، هزينه‌هاي زيادي را براي فدراسيون در پي داشت و اين پاسخ زحمات فدراسيون نيست. با شناختي كه از اين ورزشكار با اخلاق دارم مطمئن هستم اين صحبت‌ها را وي مطرح نكرده و اين حرف‌ها را كساني مي‌گويند كه به دنبال كارشكني در وزنه‌برداري هستند و منافع خود را مي‌خواهند.

وي تاكيد كرد: اينكه برخي از افراد مي‌گويند بنده به دنبال ميز مديريت هستم و به فكر مشكل علي‌حسيني نيستم، درست نيست و من از صميم قلب دعا مي‌كنم تا مشكل اين ورزشكار به خوبي رفع شود و مطمئن باشيد با اين بدگويي‌ها تلاش من براي كمك به وي ذره‌اي كم نخواهد شد.
ارسال به دوستان