۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۶-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۴۶۵۹
انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۶-۰۴-۱۳۸۹

حمل‌كنندگان شيشه 5 سال ممنوع‌الخروج می‌شوند

قاچاقچيان،توليدکنندگان و ترانزيت کنندگان مواد مخدر روان گردان (شيشه) به مجازات هاي سنگيني محکوم خواهند شد.
ایلنا: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه طبق قانون جديد مبارزه با مواد مخدر مجازات هاي سنگين در انتظار قاچاقچيان مواد مخدر صنعتي (شيشه) است،گفت: کساني که به جرم حمل و قاچاق اين گونه مواد در محاکم قضايي محکوم شوند، به مدت پنج سال ممنوع الخروج مي‌شوند.

سردار حميدرضا حسين‌آبادي با اشاره به اصلاح و تصويب بندهايي از قانون مبارزه با مواد مخدر در مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: قاچاقچيان،توليدکنندگان و ترانزيت کنندگان مواد مخدر روان گردان (شيشه) به مجازات هاي سنگيني محکوم خواهند شد.

وي با تإکيد بر اينکه طبق قانون جديد مبارزه با مواد مخدر مجازات هاي سنگين در انتظار قاچاقچيان مواد مخدر صنعتي (شيشه) مي باشد،اظهار داشت:کساني که به جرم حمل و قاچاق اين گونه مواد در محاکم قضايي محکوم شوند، به مدت پنج سال ممنوع الخروج خواهند شد.

رئيس پليس مبازه با مواد مخدر نيروي انتظامي،تصريح کرد:طبق اين قانون علاوه بر ممنوع الخروج شدن،گذرنامه آنها به مدت 5 سال ابطال و در صورت تکرار به 15 سال افزايش خواهد يافت.

حسين آبادي خاطرنشان کرد:اين قانون شامل کساني که در خارج از کشور هم مرتکب حمل و توزيع مواد مخدر شده و در محاکم قضايي کشورهاي ديگر محکوم شوند خواهد شد.

به گفته حسين آبادي طبق مصوبه جديد قانون مبارزه با مواد مخدر،مجازات هاي سنگيني هم براي سرکرده هاي باندها و گروه هاي قاچاق مواد مخدر و اجير کنندگان افراد براي قاچاق اين ماده افيوني در نظر گرفته شده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر کشورمان با تأکيد بر اينکه معتادان هم بايد به فکر درمان خود باشند،اظهار داشت:از اين پس تمام معتادان بايد در يکي از مراکز دولتي و خصوصي تحت درمان قرار گيرند در غير اين صورت مجرم شناخته شده و به اردوگاه هاي بازپروري معرفي خواهند شد.

حسين آبادي در پايان اظهار اميدواري کرد: بررسي اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در صحن مجمع تشخيص مصلحت نظام طي دو جلسه آينده به اتمام و به تصويب نهايي برسد.
ارسال به دوستان