۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۸-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۴۹۱۹
انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۸-۰۴-۱۳۸۹

جانشین ژنرال پتریوس در خاورمیانه تعیین شد

در صورت تایید سنا، جیمز ماتیس ژنرال چهار ستاره که تاکنون مسئولیت نیروهای مشترک ارتش آمریکا را برعهده داشت، به عنوان فرمانده نیروهای مرکزی در خاورمیانه انتخاب می شود.

وزیر دفاع ایالات متحده ژنرال "جیمز ماتیس" را به عنوان فرمانده جدید نیروهای مرکزی آمریکا در خاورمیانه منصوب کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری شینهوا، "رابرت گیتس" روز گذشته گفت که "جیمز ماتیس" جایگزین ژنرال "دیوید پتریوس" می شود که در پی برکناری ژنرال "استنلی مک کریستال" به عنوان فرمانده نیروهای ائتلاف در افغانستان انتخاب شد.

در صورت تایید سنا، جیمز ماتیس ژنرال چهار ستاره که تاکنون مسئولیت نیروهای مشترک ارتش آمریکا را برعهده داشت، به عنوان فرمانده نیروهای مرکزی در خاورمیانه انتخاب می شود.

جیمز ماتیس در سال 1972 به ارتش آمریکا پیوست و در سالهای 1990 و 1991 فرماندهی تفنگداران آمریکایی را در عراق و افغانستان برعهده داشت.  وی همچنین نقش اساسی را در درگیریهای فلوجه در سال 2004 در عراق برعهده داشت.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)