۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۵۱۷۴

اميرآبادي: به من اعتماد كنند جاي خسرو حيدري را پر مي‌كنم

بازيكن استقلال گفت: اگر كادر فني به من اطمينان داشته باشد، جاي حيدري را در سمت راست پر خواهم كرد.
مهدي اميرآبادي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعيت اردوي آبي‌پوشان در سرعين اظهار داشت: در اين چند روز كه به اينجا آمده‌ايم در دو نوبت صبح و عصر تمرينات‌مان را به صورت منظم پشت سر گذاشته‌ايم واين مسئله باعث آمادگي بدني بازيكنان شده است.

وي ادامه داد: در حالي كه تيم‌مان هنوز جمع نشده بود همه مي‌گفتند عقب هستيم اما با روندي كه مي‌بينم وضعيت آماده‌سازي ما چيزي از ديگر تيم‌هاي ليگ برتري كم ندارد.

اميرآبادي در خصوص اينكه آيا مي‌تواند جانشيني مناسب براي خسرو حيدري باشد، عنوان كرد: امسال خيلي انگيزه دارم و مي‌خواهم نشان دهم كه در چند فصل گذشته آنهايي كه به من اطمينان نكردند،‌ دچار اشتباه شدند. اگر كادر فني امسال استقلال به من اطمينان كند يقين بدانيد در جناح راست جاي خسرو حيدري را پر خواهم كرد.

وي افزود: بازيكني نيستم كه اهل سروصدا باشم و شايد همين مسائل باعث شد در يكي دو فصل گذشته در حقم اجحاف شود اما اميدوارم مربيان اين فصل استقلال اين مسئله را لحاظ كنند و با اطمينان به من، ثمره آن را ببينند.

اميرآبادي در خصوص اينكه خودش دوست دارد در جناح راست بازي كند يا چپ،‌ گفت: با توجه به اينكه راست پا هستم دوست دارم در جناح راست بازي كنم و امسال نيز مي‌توانم در اين سمت مثمر ثمر باشم.
ارسال به دوستان