۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۰-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۵۱۸۱
انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۰-۰۴-۱۳۸۹

زیان 20 میلیون تومانی برگزارکنندگان کنسرت سراج

هنوز علت لغو این کنسرت اعلام نشده و بسیاری از کسانی که بلیت این کنسرت را پیش خرید کرده‌اند در سرگردانی به سر می‌برند.

فارس: کنسرت موسیقی سنتی ایرانی سیدحسام‌الدین سراج و گروه بیدل که از سوی جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع) برنامه‌ریزی شده‌ بود، به علت برگزار نشدن 20 میلیون تومان به متولیان این کنسرت خسارت وارد کرد.

این کنسرت قرار بود همزمان با عید سعید مبعث به مدت سه شب برگزار ‌شود و همه عواید آن صرف امور خیریه افراد زیر پوشش جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع) قرار گیرد، اما کنسرت جمعه شب با حضور عده‌ای که مانع از اجرای آن و ورود مردم به سالن شدند، برگزار نشد.

هنوز علت لغو این کنسرت اعلام نشده و بسیاری از کسانی که بلیت این کنسرت را پیش خرید کرده‌اند در سرگردانی به سر می‌برند.

سیدحسام‌الدین سراج از خوانندگان متعهد و شناخته شده موسیقی ایرانی است.

برپا نشدن این کنسرت علاوه بر محروم کردن مردم و علاقه‌مندان و چشم انتظاری کودکان و نوجوانان تحت پوشش جمعیت خیریه، منجر به زیان بیش از 20 میلیون تومان به برگزارکنندگان آن شده است.
ارسال به دوستان
وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟