۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۰-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۵۱۸۵
انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۰-۰۴-۱۳۸۹

افتتاح 3 پايگاه اطلاع‌رساني در زمينه حجاب

وي خاطرنشان كرد: سايت حجاب ايران داراي هشت بخش مختلف پژوهش، بانك كتاب و نرم‌افزار،‌ معرفي آخرين كتاب‌ها در زمينه حجاب، شكوفه‌ها، ‌گنجينه نور، ‌زلال معرفت و پرسمان است.

فارس: معاون رسانه‌اي مركز تحقيقات و طرح‌هاي كاربردي حجاب ريحانة‌النبي از راه‌اندازي سه پايگاه اطلاع‌رساني در زمينه حجاب خبر داد.

حسين رمضاني پيش از ظهر امروز در نشست خبري كه با حضور خبرنگاران و به مناسبت روز ملي حجاب در دفتر اين مركز برگزار شده بود،‌ ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: سايت‌هاي اخير، در آستانه روز ملي حجاب و با هدف ترويج و فرهنگ‌سازي حجاب راه‌اندازي شده است.

وي افزود: اين سايت‌ها از يك سال پيش شروع به كار كرده است، اما فعاليت رسمي آن‌ها فردا با حضور يكي از بزرگان و مسئولان حوزه علميه قم آغاز مي‌شود.

معاون رسانه‌اي مركز تحقيقات و طرح‌هاي كاربردي حجاب ريحانة‌النبي با اشاره به فعاليت سايت حجاب نيوز در زمينه پيگيري مسائل خبري حجاب بيان داشت: حجاب‌روم (تالار گفتمان) محلي براي مباحثه كاربران مختلف در مورد حجاب و حجاب ايران سايتي براي عرضه محصولات مختلف علمي فرهنگي و پژوهشي در زمينه حجاب است.

وي خاطرنشان كرد: سايت حجاب ايران داراي هشت بخش مختلف پژوهش، بانك كتاب و نرم‌افزار،‌ معرفي آخرين كتاب‌ها در زمينه حجاب، شكوفه‌ها، ‌گنجينه نور، ‌زلال معرفت و پرسمان است.

رمضاني ادامه داد: بخش ‌گنجينه نور‌ به جمع‌آوري آيات و روايات مختلف در زمينه حجاب و آخرين استفتائات مراجع در اين زمينه اختصاص دارد.

وي با تبيين بخش‌هاي مختلف اين سايت ابراز داشت: بخش زلال معرفت آثار مثبت گسترش حجاب در سطح ايران و جهان را بررسي‌ و رخدادهاي جديد در اين زمينه را براي مخاطبين عرضه مي‌كند.

معاون رسانه‌اي مركز تحقيقات و طرح‌هاي كاربردي حجاب ريحانة‌النبي با اشاره به اينكه بخش پرسمان داراي دو قسمت است، تصريح كرد: ‌بانك شبهات و پاسخ‌ به آنها‌ و ‌ارائه شبهات از سوي مخاطبين و پاسخگويي به آنها‌، دو بخش اصلي قسمت پرسمان است.

ارسال به دوستان
لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند