۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۵۸۰۲

جاسوس در كادرفني مس

حضور توني در تمرينات مس اين مسأله را در ذهن‌ها تداعي مي‌كند كه او رابط مس و لوكا بوناچيچ است تا اگر صمد مرفاوي نتيجه‌اي نگيرد بوناچيچ بي‌كار دوباره به مس بازگردد
سايت گل ـ معمولا در هر تيمي وقتي سرمربي‌اي از تيم جدا مي‌شود. تمام اعضاي كادرفني آن تيم نيز تغيير مي‌كنند، بخصوص آنكه آن سرمربي خارجي باشد اما در باشگاه مس اتفاقي رخ داده است كه بسيار عجيب به نظر مي‌رسد.

دستيار لوكا بوناچيچ مربي فصل گذشته مس اكنون در كنار صمد مرفاوي در كادر فني اين تيم حضور دارد، توني مربي دروازه‌بان‌هاي فصل گذشته مس كه رابطه نزديك با لوكا دارد اكنون مربي گلرهاي مس است و اين مسأله ترديدهايي را به وجود مي‌آورد. همه از رابطه خوب توني با لوكا در كرمان باخبرند و اين مربي به خواسته باشگاه در كادرفني مس قرار دارد.

مديران مس عنوان كرده‌اند چون اين مربي يك سال ديگر با مس قرارداد دارد و در صورت كنار گذاشتن او باشگاه 100 ميليون تومان ضرر مي‌كند بايد در كادرفني باشد اما باشگاه مس مي‌توانست براي جلوگيري ضرر خود توني را به مس رفسنجان بفرستد.

حضور توني در تمرينات مس اين مسأله را در ذهن‌ها تداعي مي‌كند كه او رابط مس و لوكا بوناچيچ است تا اگر صمد مرفاوي نتيجه‌اي نگيرد بوناچيچ بي‌كار دوباره به مس بازگردد، به طور حتم اين مربي اكنون با بوناچيچ در تماس است و شايد هم اتفاقات تيم را به اين مربي كروات انتقال مي‌دهد.

مديران مس بايد فكري به حال اين ترديد بكند تا شائبه‌اي براي خالي كردن زير پاي مرفاوي به وجود نيايد.
برچسب ها: جاسوس ، کادرفنی ، مس
ارسال به دوستان