۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۶۰۱۴
تعداد نظرات: ۱۸۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۴-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۶۰۱۴
انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۴-۰۴-۱۳۸۹

خودسری واقعی ، سکوت مسؤولان در برابر "مینی شعبان بی مخ ها"ست

عصرایران - "عناصر خودسر" این بار در کرمانشاه خودی نشان دادند و مانع از برگزاری کنسرت سیدحسام الدین سراج شدند! 

این خبری است که چند روز پیش بر روی خروجی سایت ها و خبرگزاری ها قرار گرفت و متعاقب آن ، وزارت ارشاد ، مداخله خودسرها در این ماجرا را محکوم کرد و خانه موسیقی هم از این واقعه ابراز تاسف نمود ؛ همین!... و آقایان"خودسر" هم به خوبی و خوشی به خانه هایشان رفتند و به ریش مردم خندیدند!

به گزارش عصرایران ، ماجرای قانون شکنان معروف به "خودسر" سال هاست که به بخشی از تاریخ سیاسی کنونی ایران تبدیل شده است ؛ عده ای به نام دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش ها ، هر کاری که خودشان تشخیص می دهند درست است را انجام می دهند و در این راه از شکستن قانون و عدول از آموزه های اخلاقی دین و وجدان هم ابایی ندارند!

کسی هم نیست که بپرسد شما چه کاره مملکت هستید که به خود اجازه می دهید در هر کاری دخالت کنید ؛ به چه حقی تجمع غیرقانونی برگزار می کنید، با کدام مجوز شرعی و اخلاقی و قانونی مردم را کتک می زنید ، بر چه مبنای قانون پسندی مقابل منزل فلان فعال سیاسی تجمع می کنید یا به فلان سفارتخانه خارجی کوکتل مولوتف پرتاب می کنید و به شیشه هایش سنگ می زنید ، طبق کدام اجتهاد شرعی به تشخیص خود کنسرت های افرادی که از ایشان خوشتان نمی آید را مفسده برانگیز تشخیص میدهید و به همش می ریزید ، به چه اجازه ای جلوی اکران فیلم های مجوز دار را می گیرید و ... ؟!

والله که ادامه این وضعیت چیزی جز شرم و ننگ را برای جامعه ایران ندارد. همه اش شده تکرار این سناریو:" حمله خودسرها ، انتشارخبر حمله در رسانه ها ، نچ نچ و پچ پچ های بعدی و حداکثر ابراز تاسف و گاهی هم محکومیت لفظی" و واقعاً دیگر هیچ!

مسوولان انتظامی و قضایی هم که در این ماجراها ، واکنشی نشان نمی دهند و همین امر نیز پررویی و گستاخی خودسرها را باعث می شود.

به راستی مگر در همین قضیه اخیر ، کسانی که اقدام به این کار کردند ، شناخته شده نیستند؟ مگر مسوولان مربوطه خبر ندارند که چه کسانی لات منشانه جلوی برگزاری یک کنسرت قانونی را گرفته اند؟ پاسخ مشخص است ؛ همه می دانند و به اسم و رسم و نشانی هم می دانند که چه کسانی این کار را کردند.

سوال اینجاست که چرا اقدامی نمی کنند؟ آیا حکومت قانون به حدی ضعیف و منفعل است که از چند "مینی شعبان بی مخ" هم حساب می برد و نمی تواند کاری به کارشان داشته باشد یا قضیه چیز دیگری است؟

عدم برخورد با این ها باعث شده که در طول زمان ، امر بر ایشان مشتبه شود که همه کاره مملکت اند و هر کاری و هر غلطی که دلشان بخواهد می توانند انجام دهند و کسی هم جلودارشان نیست!

از همه بدتر این که این کارها را به اسم دفاع از ارزش ها انجام می دهند و نمی فهمند که هیچ ارزشی بالاتر از قانون و اخلاق نیست.

واقعاً تاسف انگیز است که فلان روزنامه نگار به دلیل نوشتن یک مطلب در وبلاگ شخصی اش ، متهم می شود به این که برای رسانه های بیگانه خوراک تبلیغاتی فراهم کرده ، اما عربده کشی و چماقداری برخی ها که "مواد مرغوب رسانه های ضدنظام" هستند ، با سکوت و بی تفاوتی ، مورد تشویق قرار می گیرد!
به نظر آقایان ، آیا دستگاه های تبلیغی ضد جمهوری اسلامی ، از خدا نمی خواهند که این قبیل افراد ، هر روز مرتکب یک کار افراطی مانند به هم زدن کنسرت ها شوند تا همین ماجرا را به چماقی بر سر نظام تبدیل کنند؟!
آیا این اقدامات ، مصداق تشویش اذهان عمومی نیست؟ آیا کسی متوجه ناامنی مادی و معنوی حاصل از این اعمال ضدانسانی نیست؟

تا کی باید این وضعیت خجالت آور ادامه یابد؟ مگر این کشور، قانون و مسوول اجرای قانون و مسوول نظارت بر قانون ندارد که یک عده معدود ، در محفل های خود برای این و آن تصمیم می گیرند و در روز روشن ، قانون را مانند سیگاری در زیر پای خود له می کنند و کک کسی هم نمی گزد؟

  سوال مهم تر، اما این است که آیا اینهایی که هر از چندی تحت عنوان " عناصر خودسر" گرد و خاک بپا می کنند ، قانون را زیر پا می گذارند ، مراسم دارای مجوز رسمی را بهم می ریزند و برای هر آن که دلشان بخواهد مزاحمت ایجاد  می کنند ، واقعاً "خودسر" هستند؟!

هر چند "خودسر" تعبیر متداولی برای معرفی اینان شده ولی واقعیت امر نمی تواند اینگونه باشد که این ها واقعاً خودسرند . آنهایی که مرتکب اقدامات آنچنانی می شوند ، تنها نیروهای عمل کننده و حلقه آخر ماجرا هستند.

خودسرها ، کسانی هستند که با هر اسم و رسمی "تصمیم" می گیرند که مثلاً فلان مجلس باید به هم ریخته شود و این را نیروهای دست چندمشان عملیاتی می کنند! در واقع ، خودسرهای واقعی ، آمران هستند و نه عاملان دون پایه ای که به امر آمران وارد گود می شوند.

خودسرهای واقعی ، مسوولانی هستند که به حکم قانون موظف اند از حقوق شهروندان دفاع کنند و مقابل قانون شکنان بایستند و آنها را به سزای اعمال شان برسانند ولی مانند تماشاچیان یک فیلم سینمایی ، حداکثر کاری که می کنند شکستن تخمه است و لاغیر!و به راستی آیا عمل نکردن به وظیفه قانونی ، خودسری نیست؟ آیا مسوولان ساکت ، برغم آن که طبق قانون باید کاری می کردند و نکردند ، خودسر واقعی نیستند؟

مثلاً در همین ماجرای کنسرت کرمانشاه ، مهاجمان ، با زنجیر جلوی در وروی را گرفته و کسانی که بلیت داشته اند را برگردانده اند. آیا پلیس وظیفه نداشت به آنان بگوید شما چه کاره اید که مانع یک مراسم قانونی شده اید؟ آیا وظیفه نداشت آنها را از محل دور کند و در صورت مقاومت ، بازداشت شان نماید و امنیت مردم را تأمین کند؟ آیا عدم انجام این وظیفه بدیهی ، خود ، بزرگ ترین خودسری نیست؟

به هر حال ، در این ماجرا برگ ننگین دیگری بر کتاب قطور عناصر موسوم به"خودسر" افزوده شد و اینک از قوه قضاییه انتظار می رود در شرایطی که سایر دستگاه ها نتوانسته یا نخواسته اند به وظیفه خود در قبال این ماجرای تلخ عمل کنند ، پیگیری جدی این موضوع را در دستور کار قرار دهد تا شاید مقدمه ای واقعی برای برچیدن پدیده مشمئز کننده خودسری ها در جامعه باشد.



 
برچسب ها: خودسر ، عناصر ، کنسرت ، کرمانشاه
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۸۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
سورنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
مینی شعبان بی مخ! واقعن ترکیب زیبا و رسایی است.
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
1
0
عصر ایران خودسر میخواید بهتون نشون بدم؟ خودسرانی که نه یک مجلس بلکه یک کشور رو بهم ریختن. خودسرانی که یک سال قانون شکنی کردند، یک سال هر دروغ و تهمتی بود نثار نظام و مسئولان آن کردند، یک سال تهران رو جولانگاه گروههای تروریستی و معاند نظام کردند، یک سال قانون و دستاوردهای 30 ساله نظام رو به سخره گرفتند و ضربه ای که آمریکا و غرب در خواب هم آرزوی اون رو نمیدیدن به نظام و حیثیت نظام وارد کردند ... ولی حتی یک نفر بهشان نگفت بالای چشمتان ابرو هست!!! بعد از این همه قانون شکنی هم به راحتی و خوبی و خوشی در خانه هایشان نشسته اند و به ریش نظام و مردم هم میخندن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
واقعا از شما ممنونم که همچین مطالبی رو روی سایتتون میزنین تا شاید ... جلوی این خودسری ها گرفته بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
دلتان را خوش نکنید که هیچ کس در مقابل اینان نمی ایستد. شما هم مورد تهاجم قرار می گیرید و بس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
جانا سخن از زبان ما مي گويي.
فكر مي كنم هويت اين افراد براي همه مشخص است . اما دليل عدم برخورد با اين افراد هنجار شكن كه تمام ارزش هاي امام و انقلاب را زير پا مي گذارند روشن نيست . اميدواريم با درايتي كه در مقام معظم رهبري سراغ داريم خود ايشان با اين افراد برخورد كنند.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
فیلتر شدین رفت ؟؟؟؟ مدیر مسولتون هم پرید الفاتحه ؟؟؟؟؟؟؟
قلي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
هنوز يادم نرفته ان زماني كه كتاب فروشي مرغ امين را اتش زدند واقاي جنتي در نماز جمعه از انها تمجيد كرد
علي اكبري
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
راستي وقت آن نرسيده است كه كمي با خود فكر كنيم كه اين كارها و كساني كه ظاهر به اسم دفاع از ارزش ها دست به آن مي زنند واقعا سر در آبشخوري بيگانه ندارند. مگر واقعه 11 سپتامبر را مي شود باور كرد كه بدون اطلاع دستگاه عريض و طويل امنينتي آمريكا صورت گرفت و آن وقت به نام مقابله با تروريسم با اسلام و مسلمان هر كار خواستند كردند.
اكنون در كشور ما نيز شكل ديگري از اين سناريو در حال شكل گيري است يعني آگاهانه يا ناآگاهانه گروهي اسلام را به نام حمايت از اسلام هدف گرفته اند تا شايد جاي پايي براي حضور بيگانگان به اسم دفاع از دموكراسي فراهم كنند. عاقلان را اشارتي بس است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
واقعا شما خودتون به اون راه زدین یا نمی فهمین به خدا توی این کنسرتا فسق و فجور به آسمون می رسه!!
حالا مجوزش ارشاد داده باشه یعنی خوبه؟نه خیر فقط کافی همین الان تو اینترنت یه جستجویی برای کلیپ های همین کنسرتایی که مجوز دارن بکنین تا ببینین چه خبره؟!
در ضمن نمی دونم چرا عصر ایران به اونایی که 8 ماه مملکت به آشوب کشیدن مینی شعبان بی مخ نگفت؟!!
فرشاد
Germany
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
آی بنازم به این "عصر ایران"
جیگرم حال اومد
بالاخره یه شیر پاک خورده ای هم پیدا شد میون این مثلن خبرگذاری های مجیز گوی
ناشناس
United States of America
۲۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
اللللففففاااااتتتححححههه برای عصر ایران
محمد پورحاجی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
بفرستیدشون کهریزک
آنتي خودسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
انا لله و انا اليه راجعون. قلع و قمع شدن كاركنان عصرايران را به دست عوامل خودسر و ناشناس!!! پيشاپيش تسليت ميگوييم.
انصاف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
ایکاش یه ذره انصاف داشتید........انصاف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
به این میگن آزادگی، پیروی از سیدالشهدا، امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از ارزشها و اخلاق و قانون، دفاع از قانون اساسی و اصالت نظام، دفاع از اصل ولایت و عدالت، مرحبا عصر ایران، خدا اجرتان دهد. امیدوارم گوش آنها که مسئولیت بیشتری دارند شنوای این حقگویی باشد، اذا جاء نصرالله والفتح.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
عصرايران سخن جان مي‌گويي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
تتحلیل زیبا یی بود از این گرگ صفتان
براستی اینها چیکاره ی مملکت هستند؟؟؟؟؟!!!!
آرمان سبز
Canada
۱۲:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
امروز یک عکس دیدم از کابل 40 سال پیش و کابل امروز.
ببینید چطور افراطی گری طالبان افغانستان را ویرانه کرده . اون تصویر آینده ایران در صورت جلوگیری نکردن از افراطی گریهاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
asre iran mamnooooooooooooon
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
شما خودتان شعبان بي مخ كامل هستيد داش!!.....
revolutionary martyr
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
اقايان يا خانم هاي نگارنده عصر ايران كه اين نام را براي سر پوش گزاشتن بر روي اعمال ضد انقلابي خود انتخاب كرده ايت از خدا و اتش جهنم بتر سيد و اينقدر دروق و افترا به مسعولين محترم اين ملت شهيد پرور نبنديد اين واقعه كذب محض است و صحت ندارد فقط از مغز الوده شما تراوش كرده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
امنیت مردم ....... چه اهمیتی داره.......... ممنون از اطلاع رسانیتون
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
این اعمال محکومه.و همه از دست این عده ی اندک اما مجاز به همه چیز واقعا ناراحت هستند.چرا قوه قضایه اینهارو محاکمه نمیکنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
واينها هستند كه باعث بي آبروئي نهادهاي مقدسي چون بسيج وسپاه شدندكه ايران مديون اونهاست
ناشناس
United States of America
۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۵
0
0
من یکی از نیرروهای حزب اللهی هستم که جلوی مراسم فسق وجور را در کرمانشاه گرفتیم. شعبان بی مخ خودتانید .فرداس که جلوی روزنامه زاله شما را هم بگیریم .
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
افراطی گیری یعنی بی منطقی حالا از طرف هرجناحی باشه،نمونه اش کشتار مردم خونگرم زاهدانواتفاقات بعد از انتخابات.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
چرا برادران دوربين به دست نيروي انتظامي از اين آقايان عكس نمي گيرند و آن را در ويژه نامه اي چاپ نمي كنند تا مردم آنها را شناسايي كنند!!!؟؟؟
لطفا حذف نكنيد. خواهش مي كنم
babak
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
مواظب باشين امروز فردا نوبت شماست. منتظر آتش زدن دفترتون باشيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
دمه شما گرم !
ali
Iraq
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
مسئولین قضایی تا اعدام نکنن درست نمیشه بابا خلافکار جماعت باید اعدام بشه نترسید مسئولین 4 نفرشان را اعدام کنید درست میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
متاسفانه يك عده خود را فراتر از قانون مي دانند كه براي مهار اينها در جامعه بايد مسئولين فكري بكنند البته افراط در هر زمينه اي درست نيست وهمه چيز در قالب قانون بايد باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
تمامي اتفاقات و شورشهاي پارسال (خرداد و تير 88) نيز باعث آن همين عوامل خودسر بودند. واقعا كسي تو اين مملكت نيست تا جلوي اينها رو بگيرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
خداد به دادتون برسه عصر ایرانیها ....وای...
امير علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
عصرايران اين بار آخر است كه به شما اختار مي دهيم تا زبانتان را كوتاه كنيد وگرنه روزگارتان را سياه مي كنيم وبلاي سرتان مي اوريم تا بفهميد گستاخي يعني چه....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
جانا سخن از زبان ما می گویی.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
ننگ بر این سایت خود سر خودتون شما خودتان خود سرید که هر مطلبی که بر ضد مملکت عزیزمان ایران است مینویسید و دایه دار دفاع از مملکت شده اید.
ایمان
United Arab Emirates
۰۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
این مینی شعبون بی مخ ها بدون تهدید و ارعاب روزشون شب نمیشه.حقیقت تلخه و حالا که عصر ایران حقیقت و گفت به مزاق آقایون خوش نیومده تهدید میکنن .یه مشت لات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
عصر ایران خائن
آیا می دانی سوپر شعبان بی مخ حال حاضر ایران کیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
شیخ مهدی کروبی
اول سوپر شعبان بی مخ را معرفی کن بعدا مینی ها را.........
ناشناس
-
۱۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
اين **هر غلطي** كه نوشتي منو كشته!!!
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
به والله قسم اين ها (به قول شما ميني شعبان بي مخ ها) دارند مردم را از اسلام و انقلاب و ارزشهاي انقلاب دور مي كنند ! يعني مسئولان نظام چنين چيزهايي را نمي فهمند يا خودشان را به اون راه زده اند ! يعني با اين كارها اسلام در امام مي ماند ! به اميد روزي كه دست اين عناصر كم عقل و سودجو از سر اسلام و انقلاب اسلامي كوتاه شود . ضمناًً از شجاعت شما نيز بسيار ممنون و سپاسگزاريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
معلوم نیست مسئولین عصر ایران چه گندی زدن و احتمالا مینی شعبونها یه تذکر جدی بهشون دادن و بعد از کلی سوختن این متن بامزه رو روی سایت قرار دادن فکر کنم این کنسرته برای عصر ایرانیا بوده البته سایت عصر ایران هم کاملا شعبون بی مخه اما مدرن و کلاسیک
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
بیخود شلوغش نکنید مطمئنا" از وزارت کشور مجوز داشته اند ؛ میگید نه صبر کنید تا خودشان اعلام کنند. حتما" از نوع مجوزهایی هم بوده که یک ساعته موفق به اخذ آن شده اند مثل تجمع خودجوش مفابل مجلس!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
انیجا شده مثل ایتالیا که یک گروه مافیا میاد هر کاری میکنه و هیچکس جرات نداره حرف بزنه
احسان
-
۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
درود و سلام خدا بر عزیزان عصر ایران ... علی(ع) یار و یاورتان باد
زمستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
نظر اول منو که نگذاشتید تو صفحه و لی یه اینایی که دارن تو قسمت نظرات پارس میکنن و بهشون برخورده که گفتید شعبان بی مخ (البته مینی شعبان بی مخ) بگید که شما واسه پول کار میکنید بدبختا!!! ملت ایران با دل و جون این سرزمین رو از چنگ شماها در میاره
انوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
از عصر ايران ممنونم
بعضي از دوستان به شلوغي هاي سال قبل اشاره كردند
آخر چه زبطي به هم داره مگه تا جايي كه امكان داشت هركسي كه سال قبل اعتراض كرديد دسنگير و محاكمه نشد
اونم كسايي كه در خواست مجوز كردند وبهشون اجازه داده نشد
اين عناصر خودسر پشتشون خيلي گرمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
شير مادر حلالتون البته از عاقبت كار شما مي ترسم چون معلوم نيست سايت عصر ايران فردا وجود خارجي داشته باشه يا نه .
فقط يه زحمتي براتون دارم جارو زاپاس هم براشون بذاريد كه يه گردگيري حسابي از سايتتون بكنن .
سايت عصر ايران دلم براتون مي سوزه براي خودمم مي سوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
طرف دیکته بلد نیست بنویسه، داره تهدید می کنه .
ببینید اخطار رو چطوری نوشته.
با اونیم که نوشته : عصرايران اين بار آخر است كه به شما اختار مي دهيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
تحليل وقتي منطقي و حقيقي است مورد پذيرش هر انسان منصفي است.
ناشناس
-
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
عصر ايران واقعاً،شما هم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شايد درآستانه ظهور امام زمان باشيم خبر نداريم؟!
بهر حال دست شما درد نكنه،مخصوصاً بخاطر اون تيكه( هر غلطي ........ )
noori mohammadi
United States of America
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
واقعا حرف دل 90% مردم ايران رو زدين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
خوشم میاد دوستانِ مخالف عصر ایران محض رضای خدا کلاسِ اول ابتدائی رو هم تموم نکردن !!! مسعولین ؟؟!! اختار ؟؟؟؟!!! به جای عربده کشی برای یه رسانه بی طرف لطف کنید کمی دیکته تمرین بفرمایید باشد که رستگار شوید .
ناشناس
France
۱۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
مرحبا به شهامت عصر ايرانوجانا كه سخن از دل ما گفتي
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
خودتان هستید...
چه خوب برای یک کنسرت خود را به آبو آتش میزنید...
کجابودید در زمان فتنه ...
نکنه اونها خداجو بودند مثل شما...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
من موافق این مطلب نیستم و این افراد بنظر من خود سر نیستند و از خیلی از شما ها و مسئولین هم بیشتر می فهمند که جایی که اسلام به خطر می افتد باید کاری کرد و نباید نشست و نابود شدن اسلام را دید البته از این افراد می خواهم که در مقابل برخی مواضع و بی قانونی هایی که بعضی از مسئولین نظام هم مرتکب می شوند بایستند همانگونه که تا بحال ایستاده اند
درود بر سربازان امام زمان که با هیچ کس معامله نمی کنند الا خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
ای عصر ایران! شمسیرمارا کند می کنید؟
حامد
Japan
۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
عصرايران . ميدانم نياز به تمجيد نداري و نه از تهديد باكي داري. از نوشته هايت بر ميآيد وجدان پاكي داري . ممنون كه در پي بيدار كردن مردم هستي . اكثريت با شماست . پاينده باشيد
esmail
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
این خود سری ها ریشه در اعمال سران فتنه دارد که به خود اجازه دادند که قانون اساسی این مملکت را قبول نکنند وخود را فرا تر از قانون بدانند ؛ شورای محترم نگهبان را قبول نداشته باشند ؛ رهبری را قبول نداشته باشند ؛ رای 24 ملیونی ملت را قبول نداشته باشند وخود را بالا تر ووالاتر بدانند !!!!!وحال فریاد وا اسلاما ووا قانونا سرمیدهند ای ننگتان باد .
zob dar velayat
Canada
۲۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
Maaaaa Iniem!!!!, hamin roza pozye shoma ro ham be khak mimalim! !!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
بابا بي خيالش تو فكر چه چيزائي ميرين شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
های ی ی ی ی..........
جیگرم حال اومد..........
دمت گرم عصر ایران ، با دل و جرات شدی...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
يالا يالا عقدتون را خالي کنيد!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
واقعا یکی باید جوابگو باشه ... ازت ممنونیم که حداقل با نوشتن این مطالب شاید کمکی کنید تا مسئولا کاری انجام بدن !!! البته من که چشم آب نمیخوره
ناشناس
United States of America
۰۵:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
اومدیمو تمام کنسرتها رو جلوش گرفتید . بعدش چی ؟؟؟ شماها فقط میخواید ایران طالبانی راه بندازید ...
بقول معروف بزک نمیر بهار میاد .........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
خیلی خوب بود احسنت به نویسنده با جرات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
منطق آقایان از نظراتی که داده اند مشخص است!! ننگ بر این بی سوادان
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
ضمن تشکر از اقدام خوب عصرایران و ادای وظیفه ورسالت روشنگری آنها ! اما سوال اینجاست که آیا اینها همانها نبودند که سخنرانی نوه حضرت امام در صحن و سرای ابدی حضرت امام به نام دفاع از امام به هم زدند؟ راستی کسی متعرض آن حرکت شنیع شد تا اینک...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
خیلی قشنگ بود کاشکی یکی این حرفای قشنگو گوش کنه و بهش عمل کنه
میگن آیران کشور آزادیست.این آزادی که میگید کجاست؟
من که پیدا نکردم
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
همين شعبان بی مخ ها بودن که از غائله پارسال نجاتتون دادن وگرنه الان ناموستون دست اراذل بود.
ناشناس
-
۰۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
البته هم بايد مترفهايي مثل شما از خر دجال خوششون بياد بالاخره راست گفتند ديوانه چو ديوانه ببيند خوشش آيد !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
جلوي چشماي منا خخخون گرفته
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
خدابيامرزد اموات شما شيرمردان وشيرزنان عصرايران را....آفرين
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
به اميد روزي که اين ميني شعبان بي مخها د ر دادگاه مردمي محاکمه بشوند و به سزاي اعما ل ننگينشون برسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
حضرت علی(ع) با کشتن خوارج نشان دادند که تندروی بسیار مذموم و غلط است. چرا افرادی در جامعه اسلامی به خود اجازه میدهند که فراتر از مقام ولایت و قانون تصمیم گرفنه و اقدام نمایند؟ پس هر کس راسا به مبارزه با مواردیکه به تفسیر خود، خلاف شرع است برخیزد. فکر میکنم اینگونه افراد بی اعتقادترینها به اصل ولایت هستند. بهرحال بعد از مدتها شجاعت به خرج دادی عصرایران!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
mer30
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
الحق که شعبان بی مخ برازنده نامشان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۷
0
0
بابا بذار دود ... فروكش كنه بعد بيا گريه كن !! دمشون گرم !
فقط فراموش نكن همينها بودند كه جلوي متجاوزان به اين مملكت وايستادند و مي ايستند در حاليكه شما قانونمدارها سريع بدنبال يه طويله براي پنهان شدن ميگشتيد !
عباس
United Arab Emirates
۰۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
0
باسلام.نوشته هوشمندانه و پسندیده ای بود .ومصداق عینی امر به معروف ونهی از منکر بود. خداوند جهاد مجاهدان راهش را هر چه بیشتر قرین نصرت وعزتش بگرداند .ان شاءالله.وتشکر.
عباس
United Arab Emirates
۰۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
0
باسلام.نوشته هوشمندانه و پسندیده ای بود .ومصداق عینی امر به معروف ونهی از منکر بود. خداوند جهاد مجاهدان راهش را هر چه بیشتر قرین نصرت وعزتش بگرداند .ان شاءالله.وتشکر.
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
0
احمقها فکر میکنید همه هم مثل شما نفهم تشریف دارند که ندانند همه این اراجیف را خودتون نوشتین چرا گفته های مخلفانتان را نمی نویسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
0
99% مردم ایران باعصر ایران موافقند.... اگر در جامعه ای قانون حرف اول رو نزننه فاتحه ی اون مملکت خونده می شه... ا
مجيد
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
0
دم خروستان را باور كنيم يا قسم حضرت عباس رو ؟؟ !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
0
"واقعا شما خودتون به اون راه زدین یا نمی فهمین به خدا توی این کنسرتا فسق و فجور به آسمون می رسه!!
حالا مجوزش ارشاد داده باشه یعنی خوبه؟نه خیر فقط کافی همین الان تو اینترنت یه جستجویی برای کلیپ های همین کنسرتایی که مجوز دارن بکنین تا ببینین چه خبره؟!
در ضمن نمی دونم چرا عصر ایران به اونایی که 8 ماه مملکت به آشوب کشیدن مینی شعبان بی مخ نگفت؟!!" شما ناراحت نکن خودتو. چماق بدم خدمتتون؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۸
0
0
اينها كساني هستند كه از شرايط حال حاضر سوء استفاده كرده و مي خواهند به مقصد شان برسند. اينها ميخواهند با اين كارها خودشان را مطرح كنند وابه هيچ مكتبي معتقد نيستند اينها از جنس طالبان هاي حال حاضر اين مملكت هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۹
0
0
عصر ايران دوستتان داريم . و درود برشما و بدانيد ما جوانان شهرستاني عاشق شما هستيم و صد آفرين برشما .
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۹
0
0
mamnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۹
0
0
خيلي عالي نوشتيد.جيگرمان حال آمد
مجید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۳۰
0
0
اینها مینی شعبان بی مخ نیستند بلکه روی شعبان بی مخ هم سفید کردند .. واحسرتا و افرین بر شهامت عصر ایران
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۳۰
0
0
من از عصر ایرانیها میخوام انصاف را رعایت کنند و زحمات این نیروهای مخلص که طبق وظیفه شرعی و انقلابی باعث توقف فساد و قرتی بازی و گسترش فرهنگ بی ناموسی میشود را درک نمایند. به امید روزی که بساط این مفسدان و مطربان خدانشناس که فقط باعث بلایای طبیعی میشوند برچیده شود
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)