۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۶۴۸۳

طالب‌لو: به خاطر فوت پدربزرگم قراردادم را دير ثبت كردم

دروازه‌بان استقلال گفت: قرار بود قرارداد من به همراه ‌جباري و برهاني در هيات فوتبال ثبت شود اما به دليل درگذشت پدر بزرگم اين اتفاق با تاخير رخ داد.
به گزارش خبرگزاري فارس، وحيد طالب‌لو بعد از ثبت قرارداد اظهار داشت: حضور در استقلال افتخار بزرگي براي من در تمام اين سال‌ها بوده است و همواره علاقه و تعصبم را به تيم محبوبم نشان داده‌ام. امسال قراردادم با استقلال تمام شده بود و بازيكن آزاد محسوب مي‌شدم، ولي همه مي‌دانستند اولويت با استقلال است و دوست دارم در خدمت تيمم باشم كه ميليون‌ها طرفدار دارد. براي همين بدون شرط وقتي پاي ميز مذاكره نشستم تمديد قراردادم امضا شد.

وي ادامه داد: از همان روزهاي اول در تمرينات استقلال حضور پيدا كردم، قرار بود به همراه برهاني و مجتبي جباري راهي هيات فوتبال شوم تا قراردادم را ثبت كنم اما متاسفانه پدربزرگم درگذشت و عزادار شدم. شركت در مراسم ختم اين بزرگوار اجازه تمديد قرارداد را در هيات فوتبال استان تهران نداد تا اينكه امروز با نماينده استقلال آقاي علي اميري به محل هيات فوتبال رفتم و قراردادم را با استقلال به ثبت رساندم.

طالب‌لو در پايان با اشاره به تساوي استقلال با تيم اميد در جام ولايت گفت: طبيعي است كه هنوز هماهنگي كامل ميان بازيكنان به طور كامل وجود نداشته باشد و به طور قطع اين اتفاق تا اولين ديدار ليگ برتر برابر شهرداري تبريز رخ خواهد داد. ضمن اينكه ملي‌پوشان نيز حضور نداشتند و البته نمايش خوبي از سوي استقلال در اين مسابقه ارائه شد و فرصت‌هاي خوبي براي گلزني داشتيم كه از دست رفت تا بازي با تساوي به پايان برسد.
ارسال به دوستان