۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۶۷۳۱

استقلال واقعي را در نيم فصل دوم ببينيد

بازيکنان خارجي تيم آرام‌آرام به شرايط مطلوب نزديک مي‌شوند. فيليپ آلوز با شرايط فوتبال ايران آشناست و حضور او در فصل قبل در ملوان و ليگ برتر بسيار براي ما مفيد خواهد بود.
منصور پورحيدري فاکتور زمان را عامل پيشرفت استقلال دانست.

مدير فني استقلال درباره آخرين وضعيت اين تيم گفت: مشکل هماهنگي در حال حاضر بزرگترين دغدغه ماست. با گذشت زمان شرايط تيم بهتر مي‌شود.

اميدوارم هواداران صبر و حوصله به خرج دهند و مثل هميشه از استقلال حمايت کنند. معتقدم در طي نيم فصل اول استقلال بازي به بازي هماهنگي‌اش بيشتر خواهد شد و اميدوارم در نيم فصل دوم استقلال شکل واقعي خود را به دست آورد و بتواند حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد. زمان به استقلال کمک خواهد کرد و با گذشت زمان تيم آماده‌تر خواهد شد.

پورحيدري افزود: بازيکنان خارجي تيم آرام‌آرام به شرايط مطلوب نزديک مي‌شوند. فيليپ آلوز با شرايط فوتبال ايران آشناست و حضور او در فصل قبل در ملوان و ليگ برتر بسيار براي ما مفيد خواهد بود.

 آندرسون دوسانتوز با مشکل اضافه‌ وزن روبرو است و تمرين هاي اختصاصي را انجام مي‌دهد و توانسته بسيار خوب وزن کم کند و پيشرفت قابل ملاحظه‌اي داشته است. در اردوي سرعين کادرفني از او در کارهاي گروهي هم استفاده کرد و به نظر من با توجه به قابليت‌هايي که دارد، مي‌تواند در خط حمله به استقلال کمک کند.

 به نوشته پايگاه اينترنتي باشگاه استقلال پورحيدري آندره لوئيز را بازيکن بسيار توانمندي دانست و ادامه داد: او علاوه بر جناح راست قابليت بازي در جناح چپ را هم دارد و مي‌تواند بسياري از مشکلات استقلال را حل کند. البته او 10 روز از شرايط تمرين دور بوده و علاوه بر آن بايد با شرايط آب و هوايي و زماني تهران خود را وفق دهد.

 مدير فني استقلال ادامه داد: در بازي اول جام ولايت عملکرد خوبي داشتيم هرچند بازي مساوي تمام شد اما اميدوارم در بازي دوم با تيم نفت تهران شرايط بهتري داشته باشيم. از تيم نفت هيچ شناختي نداريم اما سرمربي جديد اين تيم يعني حسين فرکي کاملا شناخته شده است و نيازي نيست که درباره سوابق ايشان بيشتر صحبت کرد. در بازي دوم ممکن است از دوسانتوز و يا لوئيز هم استفاده شود که البته بستگي به نظر کادرفني دارد.

 پورحيدري خاطرنشان کرد: علي‌رغم صحبت‌هايي که مبني بر عدم حضور تيم استقلال در ديدار فينال جام ولايت در صورت صعود اين تيم مطرح مي‌شود معتقدم به هر حال بايد در آن مسابقه حضور پيدا کنيم هرچند به لحاظ زماني دچار مشکلاتي مي‌شويم.

 بازي فينال روز اول مردادماه است و بايد روز سوم مرداد عازم تبريز شويم تا در روز چهارم همين ماه با شهرداري تبريز بازي کنيم. هر تيم ليگ برتري که به فينال جام ولايت صعود کند، به لحاظ زماني دچار مشکل مي‌شود. قبلا هم گفتم نفس برگزاري چنين جامي بسيار خوب است اما زمان بندي و برنامه‌ريزي آن اشکالات عديده‌اي دارد.

در هر صورت با عدم حضور در ادامه مسابقات موافق نيستم و بايد اين جام را تا آخر ادامه دهيم. درباره بازي آخر هم بايد با کادرفني به شکلي برنامه‌ريزي کنيم تا هم در آن ديدار حضور داشته باشيم و هم بتوانيم با تمام نيرو در برابر شهرداري تبريز حاضر شويم.

پورحيدري در انتها افزود: قبلا هم به عنوان مديرفني استقلال حضور داشتم و با اين سمت غريبه نيستم. اما بايد اين مهم در فوتبال ما جا بيفتد که مثلث مديرعامل، مديرفني و کادرفني در تمام دنيا امور باشگاه را انجام مي‌دهند و اين مساله‌اي است که در فوتبال ايران چندان به آن پرداخته نمي‌شود.

 در مورد سرپرستي تيم هنوز هم معتقدم آقاي نظري جويباري بهتر مي‌توانند به تيم کمک کنند چرا که تجربه اين کار را کاملا دارند. در هر صورت اميدوارم در هر جايگاهي که در استقلال حضور داشته باشم، بتوانم آنچه را که از من ساخته است را به نحو احسن انجام دهم.

 
 
ارسال به دوستان