۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۳-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۷۷۳۵
انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۳-۰۵-۱۳۸۹

ارتباط فارسی1 با مردوخ تایید شد

شركت "سعد محسني " كه هم‌اكنون صاحب شبكه تلويزيوني "طلوع " و شبكه راديويي "آرمان " افغانستان است در سال 2009 موفق شد با همكاري شركت رسانه‌اي "نيوز كورپوريشن " كه متعلق به رابرت مردوخ است، شبكه ماهواره‌اي فارسي1 را راه‌اندازي كند. اين شبكه ماهواره‌اي از دبي فعاليت دارد.
فارس: مجله آمريكايي نيويوركر گزارشي را منتشر كرده است كه در ميان انتشار اخبار ضد و نقيض در خصوص ارتباط فارسي1 با "رابرت مردوخ "، مهر تأييدي بر اين ارتباط خواهد بود.

همزمان با انتشار اخباري در خصوص عدم ارتباط شبكه تلويزيوني "فارسي 1 " با "رابرت مردوخ " رئيس شبكه تلويزيوني صهيونيستي "فاكس نيوز " آمريكا كه زيرمجموعه شركت رسانه‌اي "نيوز كورپوريشن " است، مجله آمريكايي "نيويوركر " گزارشي را منتشر كرده است كه ارتباط شبكه فارسي1 را با وي به اثبات مي‌رساند.

نيويوركر در گزارش خود مي‌نويسد: شركت "سعد محسني " كه هم‌اكنون صاحب شبكه تلويزيوني "طلوع " و شبكه راديويي "آرمان " افغانستان است در سال 2009 موفق شد با همكاري شركت رسانه‌اي "نيوز كورپوريشن " كه متعلق به رابرت مردوخ است، شبكه ماهواره‌اي فارسي1 را راه‌اندازي كند. اين شبكه ماهواره‌اي از دبي فعاليت دارد.

اين گزارش افزود: در حال حاضر سعد محسني با عنوان "مردوخ افغانستان " معروف شده است و اين امر ميزان تأثيرگذاري و نفوذ شبكه‌هاي تحت كنترل وي از جمله "فارسي1 " را به اثبات مي‌رساند.

نيويوركر در ادامه گزارش خود تأكيد كرد: محسني سياست‌هايي دارد كه به شدت در حمايت از منافع آمريكا است و همين امر فرضيه‌هايي را در خصوص اينكه ممكن است وي از عوامل آمريكا باشد، مطرح كرده است.

نيويوركر همچنين تصريح كرد: سياست‌هاي وي در حمايت از غرب و آمريكا بر اين نكته تأكيد دارد كه برنامه‌هاي شبكه‌هاي تحت كنترل وي از جمله "فارسي1 " نيز به طريقي منعكس‌كننده منافع آمريكا و غرب خواهد بود.
برچسب ها: فارسی 1 ، سریال ، نیویورکر ، شبکه
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد