۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۰۴-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۷۹۲۹
انتشار: ۱۹:۳۵ - ۰۴-۰۵-۱۳۸۹

هاشمی رفسنجانی: مهمترين هدف دلسوزان مراقبت از نظام باشد

رئيس مجلس خبرگان رهبري در پاسخ به حاضران در خصوص شرايط فعلي كشور در حوزه سياست خارجي و مسائل داخلي تصريح كرد: مهمترين هدف دلسوزان نظام در شرايط فعلي بايد مراقبت از اصل نظام جمهوري اسلامي باشد و همه بايد در اين مسير حركت كنيم.
ایلنا: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام رئيس مجلس خبرگان رهبري تاكيد كرد : مهمترين هدف دلسوزان نظام در شرايط فعلي بايد مراقبت از اصل نظام جمهوري اسلامي باشد و همه بايد در اين مسير حركت كنيم.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني  در ديدار جمعي از اعضاي جمعيت توليدگران ايران اساس سند چشم‌انداز بيست ساله كشور را حركت در مسير دانايي محوري عنوان كرد و گفت: بهره‌وري و رشد همه‌جانبه كشور در گرو اهميت به جايگاه علم و دانش است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام؛ با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود كشور در زمينه‌هاي علمي، نيروي كار جوان و تحصيلكرده و همچنين منابع عظيم در حوزه‌هاي انرژي و معدني، تأكيد كرد: نقد اين سرمايه‌ها و قرار دادن آن در مسير توسعه نيازمند مديريت صحيح و حركت در مسير برنامه‌هاست.

وي با بيان اينكه مردم ايران استحقاق داشتن كشوري پيشرفته با سطح رفاه بالا را دارا هستند، تأكيد كرد: ساخت ايران تنها راه معرفي اسلام به عنوان يك الگوي حكومتي در جهان است و دنيا به ايران به عنوان محصول نظام اسلامي نگاه مي‌كند.

رئيس مجلس خبرگان رهبري در پاسخ به حاضران در خصوص شرايط فعلي كشور در حوزه سياست خارجي و مسائل داخلي  تصريح كرد: مهمترين هدف دلسوزان نظام در شرايط فعلي بايد مراقبت از اصل نظام جمهوري اسلامي باشد و همه بايد در اين مسير حركت كنيم.

هاشمي رفسنجاني حوزه اجتماعي كشور را نيازمند مراقبت عنوان كرد و گفت: اهميت به اخلاق، راستگويي، پايبندي به قانون و حرمت انسان‌ها به‌ويژه در حوزه سياسي و رسانه‌اي مي‌تواند جامعه و مردم كه به دنبال الگو هستند را در مقابل بسياري از بدي‌ها و كجروي‌ها مصون نمايد.

در ابتداي اين ديدار آقاي ظفرزاده دبيركل جمعيت توليدگران ايران و همچنين  بحرينيان،  ابراهيمباي سلامي، رضوي، بهيار سليماني و باقري نژاد هر كدام مطالبي را در مورد مشكلات حوزه توليد، صنعت و همچنين مسائل روز كشور در حوزه‌هاي سياسي و اجتماعي به اطلاع رساندند.
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود