۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۸۳۰۱

فرگوسن: جانشین من نباید مرعوب سابقه و افتخارات باشگاه شود

نباید از تاریخ باشگاه ترسید. من هرگز نترسیدم و افتخار می‌کردم که بخشی از تاریخ باشگاه باشم. او باید شخصیتی قدرتمند، ذهنیتی قوی و البته درک خوبی از بازی داشته باشد
 گل – سر الکس فرگوسن می‌گوید هر کسی که جانشین او در منچستر یونایتد می‌شود نباید تحت تاثیر تاریخ پرافتخار باشگاه قرار بگیرد.

موفقیت فوق‌العاده فرگوسن در 25 سالی که در یونایتد حضور داشته باعث می‌شود جانشینی او کار بسیار دشواری باشد، اما این مربی 68 ساله مطمئن است که هر کسی که جای او را می‌گیرد نباید از دستاوردهای او بترسد.

او می‌گوید: «ما باشگاه بزرگی هستیم و هیچ تردیدی در این باره نیست. کافی است به تاریخ ما بنگرید. اما مانند هر باشگاه دیگری، اگر کسی می‌خواهد مربی یونایتد شود باید خود را بلافاصله در تار و پود باشگاه قرار دهد. این به آنها فرصت خوبی برای درک تاریخچه ما می‌دهد.

نباید از تاریخ باشگاه ترسید. من هرگز نترسیدم و افتخار می‌کردم که بخشی از تاریخ باشگاه باشم. او باید شخصیتی قدرتمند، ذهنیتی قوی و البته درک خوبی از بازی داشته باشد.»

فرگوسن 11 بار قهرمان لیگ برتر شده و 2 بار هم لیگ قهرمانان را با یونایتد فتح کرده است. او به رکورد 18 قهرمانی لیگ لیورپول رسیده است.
ارسال به دوستان