۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۸-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۸۴۱۹
انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۸-۰۵-۱۳۸۹

سردار صالح معاون طرح و برنامه ستاد كل نيروهاي مسلح شد


فارس: سردار صالح به عنوان معاون جديد طرح و برنامه و بودجه ستاد كل نيروهاي مسلح منصوب شد.

به پيشنهاد سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح و با حكم فرماندهي معظم كل قوا، سردار دريادار صالح به سمت معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد كل نيروهاي مسلح منصوب شد.

سرلشكر فيروز‌آبادي در مراسم معارفه سردار صالح معاون طرح و برنامه‌ و بودجه ستاد كل نيروهاي مسلح اظهار داشت: به موازات تحقق انقلاب اسلامي و تحول روحي و معنوي در مردم ايران و آثارش بر ملت‌هاي مسلمان و صدورش بر ساير كشورها در جهان، در جريان استكبار جهاني از انقلاب اسلامي عصباني شدند و هر گامي‌ كه ما جلو رفتيم آنها دشمني بيشتري با جمهوري اسلامي ايران و با اسلام و با كشورهاي منطقه كردند.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح افزود: هرگاه جريان ظلم و ستم اينچنين عليه بشريت، دين، فكر و انديشه و آزادي در جهان وجود دارد قاعدتا مردان الهي موظفند كه از حقوق انسانها كه خدا براي آنها خواسته دفاع كنند و ما در حال يك دفاع دائمي و الهي و تكليفي هستيم. حالا دامنه و ميدان عمليات وسعت گرفته است بطور حساب نشده و پيش‌بيني نشده‌اي اين وسعت اتفاق افتاده است. بنابراين ما بايد با هوش بازتر با اطلاعات بيشتر و اطلاعات به روزتر و با نگاه دقيق‌تر و با سازماندهي مناسب به جلو حركت كنيم.

ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک