۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۸۶۰۴

ستارگان سپاهان و روشن شدن آتش حاشيه؟

حال بايد ديد كه در ادامه فصل قلعه نويي مي تواند آتش اين اعتراضات را خاموش كند و يا شعله آن دامن موفقيت زردها را خواهد گرفت.
عصرايران ورزشي- اغلب اوقات در تيم هاي پر ستاره مشكلات پديد مي آيد و اين مشكلات اجتناب ناپذير است. از طرفي به نظر مي رسد كه در كشور ما اين امر بيشتر نمود پيدا مي كند و در رسانه ها مطرح مي شود.

در خبرها شنيده شد كه در تيم پرستاره سپاهان هم از اين دست مشكلات به وجود آمده است.

برخي از ستارگان گرانقيمت سپاهان به نيمكت نشيني خود در ليگ برتر مقابل تيم راه آهن اعتراضاتي را مطرح كرده اند.

جالب اينجاست كه هنوز تنها  يك هفته از ليگ مي گذرد و اين بازيكنان صبرشان به پايان رسيده است و نارضايتي خود را عنوان كرده اند.

از ميان معترضين بيشتر از همه نام جواد كاظميان است كه كلي اين روزها سرو صدا به پا كرده است. البته اين موضوع از طرف مسئولان تيم اصفهاني تكذيب مي شود ولي به نظر مي رسد كه " تا نباشد چيزكي، مردم نگويند چيزها!"

امير قلعه نويي هم خوب مي داند كه اگر بخواهد از ابتدا به اين صحبت ها و اعتراضات روي خوش نشان بدهد، مسلماً تا انتهاي فصل به مشكلات عمده خواهد خورد.

قلعه‌نويي در مورد اعتراض كاظميان به نيمكت نشيني عنوان كرد: من پيش از اين گفته بودم كه هر بازيكني از نيمكت نشيني ناراحت است مي‌تواند سپاهان را ترك كند و با هيچ فردي شوخي هم ندارم.

وي تاكيد كرد: بازيكنان ما فرهنگ حرفه‌اي بودن را نمي‌دانند و به هر موضوعي بي علت اعتراض مي‌كنند. تورس و فابرگاس كه جزء بهترين بازيكن جهان و اسپانيا هستند در ديدار فينال جام جهاني تنها چند دقيقه به ميدان رفتند.

به نظر شما بازيكنان ما از نظر فوتبالي با آنها قابل قياس هستند؟ آنها معناي حرفه‌اي بودن را ياد گرفته‌اند، اما بازيكنان ما تنها فرهنگ پول گرفتن را آموخته‌اند و چيزي ديگري را بلد نيستند.

قلعه‌نويي ادامه داد: تا جايي كه در حيطه كاري من باشد با اين موضوع برخورد خواهم كرد و مطمئن باشيد نمي‌گذارم از همين ابتداي فصل براي سپاهان حاشيه ايجاد شود.

حال بايد ديد كه در ادامه فصل قلعه نويي مي تواند آتش اين اعتراضات را خاموش كند و يا شعله آن دامن موفقيت زردها را خواهد گرفت.
ارسال به دوستان