۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۹-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۸۶۵۶
انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۹-۰۵-۱۳۸۹

تجلیل یزدی از طرح جمع آوری غذای دست نخورده

طرح جمع آوری غذا دست نخورده در غذا خوری‌های دانشجویی که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم صورت می‌گیرد، بسیار امر خوبی است و از این طریق می‌توان بسیاری از گرسنگان و نیازمندان را اطعام نمود و پیشنهاد می‌شود این طرح در رستوران‌ها و غذا خوری‌های سطح شهر نیز انجام شود.
مهر: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار کاهش اسراف و تبذیر در جامعه و برآورده کردن نیاز نیازمندان شد.

آیت الله محمد یزدی روز شنبه در دیدار با اعضای ستاد طرح همای رحمت ، معاونان و مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قم گفت: اصل کار در هلال احمر قداست دارد و کمک به همنوعان امری مطلوب و مورد تأیید اسلام است.

وی در ادامه افزود: کمک به همنوعان صرف نظر از نژاد، جزو آداب و رسوم است و این امری مورد تأیید در اسلام است.

آیت الله یزدی، فرهنگ کمک به نیازمندان را براساس آموزه‌های قرآنی دانست و تأکید کرد: باید جامعه با کاهش اسراف و تبذیر به سمت برآورده کردن نیاز نیازمندان گام بردارد.

وی ضمن اظهار نگرانی از وضعیت اسراف در شهرهای بزرگ تصریح کرد: متصدیان، تهیه کنندگان، تالارها و سلف سرویس‌ها باید در جلوگیری از اسراف پیشقدم باشند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: طرح جمع آوری غذا دست نخورده در غذا خوری‌های دانشجویی که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم صورت می‌گیرد، بسیار امر خوبی است و از این طریق می‌توان بسیاری از گرسنگان و نیازمندان را اطعام نمود و پیشنهاد می‌شود این طرح در رستوران‌ها و غذا خوری‌های سطح شهر نیز انجام شود.

وی در ادامه جمعیت هلال احمر را وابسته به نظام، حکومت و اسلام دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب کار در هلال احمر خداپسندانه شده و مورد تأیید علما و متدینین می‌باشد.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم