۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۰-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۸۸۲۷
انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۰-۰۵-۱۳۸۹

اسيدپاشي به صورت عضو شوراي شهر میاندوآب

در اين حادثه يكي از همراهان اين عضو شورا نيز كه از نزديكان وي بود در اثر پاشيده شدن اسيد آسيب ديد.

فارس: افراد ناشناس با پاشيدن اسيد به سر و صورت يكي از اعضاي شوراي شهر او را به شدت مصدوم كردند.

آتي‌نيوز نوشت: افراد ناشناس با اسيد سولفوريك يكي از اعضاي شوراي اسلامي مياندواب را سوزاندند.

شب گذشته دو فرد ناشناس سوار بر يك دستگاه موتور سيكلت با نزديك شدن به خودروي كرمعلي مرادي يكي از اعضاي شوراي اسلامي شهر مياندوآب با پاشيدن اسيد به سر و صورت اين عضو شورا او را به شدت مصدوم كردند.

به علت جراحات وارد شده به مرادي، وي براي ادامه معالجات به بيمارستان اروميه اعزام شده است. در اين حادثه يكي از همراهان اين عضو شورا نيز كه از نزديكان وي بود در اثر پاشيده شدن اسيد آسيب ديد.

هنوز تلاش نيروي انتظامي براي شناسايي و دستگيري مسببان اين حادثه به جايي نرسيده است.

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها