۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۱-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۸۹۸۲
انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۱-۰۵-۱۳۸۹

تعطیلی 20 آموزشگاه غیرمجاز علمی و زبان در تهران

وی تاکید کرد: چنانچه خانواده‌ها با مراکز غیر مجاز مواجه شدند آن را به سامانه اطلاع رسانی «1820» اطلاع دهند.

ایسنا: مدیر مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی 20 آموزشگاه غیرمجاز علمی ، زبان ، تقویتی در طول پنج ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.

مهدی جلالی گفت: در حال حاضر یک هزار آموزشگاه علمی و زبان مجاز در سطح شهر تهران فعالیت دارند که تمام این مراکز دارای مجوز رسمی از سوی آموزش و پرورش هستند .

وی یادآور شد: متاسفانه برخی از مراکز بدون داشتن مجوز از طریق روزنامه‌ ‌ها، رسانه‌ها و تبلیغات دیگر اقدام به برگزاری کلاس‌های کنکور، تقویتی و زبان می‌کنند که تعدادی از این مراکز شناسایی و از طریق مراجع قضایی با آنها برخورد قانونی شده است.

مدیر مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: خانواده‌ها لازم است در هنگام مراجعه برای ثبت‌نام فرزندان خود در آموزشگاه‌های علمی، اعم از کلاس‌های تقویتی، زبان ، کنکور و کلاس‌های دیگر به مجوز آموزشگاه‌ها توجه خاصی داشته باشند که مجوز آنها دارای مهر آموزش و پرورش باشد.

وی تاکید کرد: چنانچه خانواده‌ها با مراکز غیر مجاز مواجه شدند آن را به سامانه اطلاع رسانی «1820» اطلاع دهند.

به گفته جلالی، با نظارت‌هایی که بر آموزشگاه‌های علمی سطح تهران صورت گرفته، از ابتدای امسال تاکنون 20 آموزشگاه زبان، تقویتی و کلاس کنکور که بدون مجوز فعالیت داشتند، پلمپ شده است.

وی تصریح کرد: لازم است خانواده‌ها برای اطلاع از مراکز دارای مجوز آموزش و پرورش از طریق کارشناسان مناطق اطلاعات مربوطه را کسب کنند.

مدیر مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در پایان از تشکیل دپارتمان تخصصی زبان در آموزشگاه‌های زبان انگلیسی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دپارتمان‌ها از افراد متخصص دعوت به عمل آمده تا با کیفیت بخشی بر آموزش زبان این بخش را در سطح بالایی ساماندهی کنیم.

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها