۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۹۱۰۲

وزیر ورزش فرانسه: بنزما و ریبری دعوت نمی شوند

در این میان باشلوت، وزیر ورزش فرانسه در این رابطه گفت:« مطمئنم که این دو بازیکن بی گناه هستند ولی در حال حاضر و در صورت دعوت این بازیکنان به تیم ملی، مشکلات فراوانی به وجود خواهد آمد
 گل- روسلین باشلوت،وزیر ورزش فرانسه در صحبتهایی اعلام کرد که به نظر او صحیح نیست که فرانک ریبری و کریم بنزما، دو بازیکنی که به رسوایی جنسی و ارتباط نامشروع با دختری که به سن قانونی نرسیده بود  متهم شده اند، به ترکیب تیم ملی فرانسه راه یابند.

این در حالی است که هفته گذشته، لورن بلان، سرمربی جدید تیم ملی فرانسه در صحبتهایی از احتمال حضور این دو بازیکن در اردوی خروسها گفته بود و مراحل دادگاه و موارد قضایی آنها را موضوعی شخصی عنوان کرده بود.

در این میان باشلوت، وزیر ورزش فرانسه در این رابطه گفت:« مطمئنم که این دو بازیکن بی گناه هستند ولی در حال حاضر و در صورت دعوت این بازیکنان به تیم ملی، مشکلات فراوانی به وجود خواهد آمد.»

مربی تیم ملی فرانسه اخیرا در صحبتهایی دراین رابطه گفت:« بررسی های قضایی بسیار طولانی هستند و من در طول این دو سال این مسئولیت را برعهده دارم تا بهترین تیم ممکن را شکل دهم.»از همین رو بلان، احتمال حضور بنزما و ریبری درتیمش را رد نکرد.

کریم بنزما، بازیکن جوان باشگاه رئال مادرید اخیرا در صحبتهایی هرگونه ارتباطی با این دختر جوان را رد کرده و اعلام کرده که او را نمی شناسد.
ارسال به دوستان