۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۲-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۹۲۸۰
انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۲-۰۵-۱۳۸۹

عرضه برخی اقلام مصرفی با تخفیف ویژه

اصفهانی افزود: با هماهنگی صورت گرفت، انواع ماکارونی با 20 درصد ، انواع روغن با 15 درصد و قند و شکر با 10 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان عرضه می شود.
واحد مرکزی خبر: قائم مقام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با هماهنگی های انجام شده با برخی انجمن های تولیدی، از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان برخی کالاها و اقلام پرمصرف با تخفیف ویژه در سراسر کشور عرضه می شود.
 
اصفهانی افزود: با هماهنگی صورت گرفت، انواع ماکارونی با 20 درصد ، انواع روغن با 15 درصد و قند و شکر با 10 تا 15 درصد تخفیف به شهروندان عرضه می شود.

وی ادامه داد: لبنیات، پودرهای شوینده و سوسیس و کالباس نیز بدون افزایش و با قیمت ثابت به شهروندان عرضه می شود.

قائم مقام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت : وزارت بازرگانی در تلاش است که یک حالت متوازن عرضه و تقاضا را در بازار بوجود اورد.

اصفهانی با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت هاست ، رصد و نظارت را در بازار در استانه ماه مبارک رمضان از وظایف وزارت بازرگانی بیان کرد و افزود : مسئولان بازرسی وزارت بازرگانی عمدتا در شبکه های مختلف توزیع کالا بر این بخش ها نظارت دارند و با متخلفان به شدت برخورد خواهند کرد.

این مقام مسئول در وزارت بازرگانی از برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در همه استان ها و شهرستان ها و در تهران در 5 منطقه برپا می شود.

اصفهانی همچنین از برگزاری نمایشگاه هایی در ایام بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: در استانه بازگشایی مدارس این نمایشگاه ها کالاهایی از جمله کیف ،کفش و لوازم التحریر با قیمت مصوب به شهروندان عرضه خواهد شد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)