۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۳-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۹۳۸۸
انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۳-۰۵-۱۳۸۹

زمان برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت

پيش از اين قرار بود در ماه قبل از تعطيلات مجلس، نشستي مشترك ميان مجلس و دولت برگزار شود كه به علت برنامه‌ها و سفرهاي طرفين به تعويق افتاد.
ایلنا: یک عضو هیات رییسه مجلس از برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت در هفته دوم ماه رمضان خبر داد.

حسين سبحاني‌نيا عضو هيات رئيسه مجلس، با اعلام اين خبر كه نشست مشترك مجلس و دولت در هفته دوم ماه رمضان برگزار مي‌شود، اظهار داشت: پيش از اين قرار بود در ماه قبل از تعطيلات مجلس، نشستي مشترك ميان مجلس و دولت برگزار شود كه به علت برنامه‌ها و سفرهاي طرفين به تعويق افتاد.

اين عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: آنگونه كه معاون پارلماني رئيس‌جمهور اعلام كرده است اين نشست در هفته دوم ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود.

وي محورهاي اين نشست را بررسي راهكارهاي تعامل و مسائل كلان پيش رو، از جمله برنامه پنج ساله پنجم عنوان كرد و در پاسخ به سوالي در ارتباط با احتمال مطرح شدن مساله عدم ارسال مصوبات دولت و مجلس در اين نشست، گفت: معاون پارلماني رئيس‌جمهور وعده داده كه اين مشكل حل مي‌ شود و مصوبات دولت به مجلس ارسال مي‌شود. ما اميدواريم اين موضوع حل شود تا منجر به ايجاد چالش ميان دولت مجلس نشود و دولت به وظيفه قانوني خود عمل كند.

سبحاني‌نيا با يادآوري اينكه ميزباني اين نشست با مجلس است، خاطرنشان كرد: اين نشست در هفته اول ماه رمضان برگزار نمي‌شود و هماهنگي‌ها با دولت براي هفته دوم صورت گرفته است.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)