۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۳-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۲۹۳۸۸
انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۳-۰۵-۱۳۸۹

زمان برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت

پيش از اين قرار بود در ماه قبل از تعطيلات مجلس، نشستي مشترك ميان مجلس و دولت برگزار شود كه به علت برنامه‌ها و سفرهاي طرفين به تعويق افتاد.
ایلنا: یک عضو هیات رییسه مجلس از برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت در هفته دوم ماه رمضان خبر داد.

حسين سبحاني‌نيا عضو هيات رئيسه مجلس، با اعلام اين خبر كه نشست مشترك مجلس و دولت در هفته دوم ماه رمضان برگزار مي‌شود، اظهار داشت: پيش از اين قرار بود در ماه قبل از تعطيلات مجلس، نشستي مشترك ميان مجلس و دولت برگزار شود كه به علت برنامه‌ها و سفرهاي طرفين به تعويق افتاد.

اين عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: آنگونه كه معاون پارلماني رئيس‌جمهور اعلام كرده است اين نشست در هفته دوم ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود.

وي محورهاي اين نشست را بررسي راهكارهاي تعامل و مسائل كلان پيش رو، از جمله برنامه پنج ساله پنجم عنوان كرد و در پاسخ به سوالي در ارتباط با احتمال مطرح شدن مساله عدم ارسال مصوبات دولت و مجلس در اين نشست، گفت: معاون پارلماني رئيس‌جمهور وعده داده كه اين مشكل حل مي‌ شود و مصوبات دولت به مجلس ارسال مي‌شود. ما اميدواريم اين موضوع حل شود تا منجر به ايجاد چالش ميان دولت مجلس نشود و دولت به وظيفه قانوني خود عمل كند.

سبحاني‌نيا با يادآوري اينكه ميزباني اين نشست با مجلس است، خاطرنشان كرد: اين نشست در هفته اول ماه رمضان برگزار نمي‌شود و هماهنگي‌ها با دولت براي هفته دوم صورت گرفته است.
ارسال به دوستان