۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۹۵۰۰

كمك داور محروم فوتبال بخشيده شد

رفعتي در مورد اينكه چه زماني قضاوت خواهد كرد گفت: اين مسئله مربوط به كميته داوران است و هر وقت به من بگويند آماده هستم.
 فارس: كمك داور محروم فوتبال بخشيده شد و به جامعه داوري بازگشت.

 داود رفعتي كمك داوري كه در اواخر فصل گذشته در مصاحبه‌اي جامعه داوري فوتبال ايران را زير سوال برد و اتهام‌هايي به داوران زد، از داوري محروم شد و ديگر قضاوتي به اين داور داده نشد.

شماري از اهالي فوتبال و به ويژه حسن كامراني‌فر براي بازگشت رفعتي به داوري تلاش زيادي كردند و در نهايت اين كمك داور بخشيده شد و هفته گذشته نيز تست‌هاي لازم را انجام داد و در اين تست‌ها قبول شد.

داود رفعتي با تاييد اين خبر به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس گفت: علاوه بر كامراني‌فر بسياري از اهالي فوتبال براي بازگشتم تلاش كردند. كفاشيان، تاج، عزيز محمدي، درودگر، غياثي، بهروان، مسعود عنايت از جمله مسئولان فدراسيون بودند كه زمينه‌ساز بازگشتم به داوري بودند و از آنها تشكر مي‌كنم.

وي ادامه داد: از بين داوران نيز شكور، مظفري‌زاده، فغاني، حكمت شعار براي بازگشتم به داوري تلاش كردند و از آنها نيز سپاسگزارم.

اين كمك داور در مورد اينكه گفته مي‌شود كامراني فر از رئيس كميته داوران خواسته به عنوان جايزه به او اجازه پرچم زدن به رفعتي داده شود گفت: ايشان خطاب به رئيس محترم كميته داوران گفتند تا امروز چيزي از شما نخواسته‌ام و اكنون مي‌خواهم كه رفعتي را ببخشيد و ايشان هم قبول كردند.

رفعتي در مورد اينكه چه زماني قضاوت خواهد كرد گفت: اين مسئله مربوط به كميته داوران است و هر وقت به من بگويند آماده هستم.
ارسال به دوستان