۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد ۱۲۹۸۱۸

كربكندي: تيم‌هاي محلي هم مانند راه‌آهن بازي نمي‌كنند

وي گفت: يارگيري هم كه براي اين تيم شده با تفكرات آن همخواني ندارد زيرا به تيمي كه زير توپ مي‌زند هيچ علاقه‌اي ندارم.
سرمربي راه‌آهن گفت: با وضعيتي كه ما داريم تيم‌هاي محلي هم مانند راه‌آهن بازي نمي‌كنند.

به گزارش فارس، رسول كربكندي پس از شكست 2 بر صفر تيمش مقابل نفت آبادان اظهار داشت: ما تا تيم شدن فاصله زيادي داريم. در راه‌آهن تغيير تفكر ايجاد شده ولي متأسفانه پنج شش بازيكن كليدي را از دست داده‌ايم.

وي ادامه داد: يارگيري هم كه براي اين تيم شده با تفكرات آن همخواني ندارد زيرا به تيمي كه زير توپ مي‌زند هيچ علاقه‌اي ندارم.

كربكندي با اشاره به اينكه تا هفته چهارم فرصت داريم، تصريح كرد: راه‌آهن كار زيادي را دارد اما مطمئن باشيد يا جانم را براي اين تيم مي‌گذارم يا آن را درست مي‌كنم زيرا بايد يك سري اصول فوتبالي در اين تيم ايجاد شود.

وي ادامه داد: مشاهده كرديد كه در نيمه اول چند موقعيت داشتيم اما روي يك ارسال ساده دروازه ما باز مي‌شود.

كربكندي در پاسخ به اين سؤال كه معمولاً حذف مديران راه‌آهن در تغييرات كادر فني كم است، گفت‌:‌ اين مورد براي من مهم نيست بلكه هرچه زودتر عوضم كنند من راحت‌تر مي‌شوم. تيم ما اشكال دارد و تا تيم شدن راه سختي را پيش‌رو داريم ضمن اينكه بايد برنامه‌ريزي شود و تمرينات بازيكنان را بسنجم.

سرمربي راه‌آهن تأكيد كرد: تيم بايد چارچوب پيدا كند. در بازي مقابل صنعت نفت ديديد كه 5 بازيكن در خط دفاع بودند 5 بازيكن در خط حمله، حتي تيم‌هاي محلي هم اين‌گونه بازي نمي‌كنند. قطعاً بايد تا 5 هفته آينده با تلاش‌مان يك سري اصول را در تيم جا بيندازيم.

كربكندي يادآور شد: 4 هافبك دفاعي، يك مهاجم صنعت نفت را مهار كرده بودند و ديگر نمي‌دانم چقدر بايد اين اشكلات را تذكر بدهم. البته با مصاحبه و صحبت مشكلات حل نمي‌شود و فقط بايد در تمرينات با بازيكنان كار كرد.

سرمربي راه‌آهن خاطرنشان كرد: تيم ما تا به حال براي نيفتادن بازي كرده و هميشه از باختن ترسيده است. بايد تغيير و تفكر در اين تيم ايجاد و بازيكنان را بيشتر از گذشته هماهنگ كرد.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا براي هدايت راه‌آهن ريسك نكرده گفت: فكر نمي‌كردم موضوع اين قدر سخت باشد. اين تيم هم امكانات داشت و هم بازيكنان بي‌ادعا اما متأسفانه يكسري فاكتورها مانند بازيكن طراح و شروع كننده در تيم وجود ندارد. موجودي ما همين است و اگر نتوانم اين تيم را درست كنم خواهم رفت زيرا فشار و انتظار تحمل اين شرايط سخت است.
ارسال به دوستان