۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۸-۰۵-۱۳۸۹
کد ۱۳۰۲۹۶
انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۸-۰۵-۱۳۸۹

ثبت‌نام آژانس‌هاي مسافرتي براي تايلند و تركيه اقدام غيراخلاقي است

رئيس كل دادگستري استان كرمان: برگزاري اين تورها را به وجود آورنده تهديدات جسمي، روحي و ديني براي جامعه دانست و خواستار نظارت بيشتر مسئولانن متولي در اين رابطه شد.
رئيس كل دادگستري استان كرمان گفت: ثبت‌نام آژانس‌هاي مسافرتي براي كشورهاي تايلند و تركيه يك اقدام ضد فرهنگي و غيراخلاقي است.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي داگستري كل استان كرمان، حجت‌الاسلام علي توكلي اظهار داشت: برگزاري تورهاي مسافرتي در كشورهاي مثل تايلند و تركيه سلامت جسمي، روحي و ديني افراد و جامعه را به خطر مي‌اندازد.

وي با اشاره به ضوابط و قواعد زندگي در مملكت اسلامي، رعايت حدود و شئون را از بديهيات اخلاقي جامعه اسلامي برشمرد و گفت: كسب منافع مادي نبايد سلامت افراد و ارزش‌هاي اعتقادي جامعه را به خطر بيندازد.

توكلي افزود: برگزاري تورهاي مسافرتي با قيمت‌هاي ارزان در كشورهاي مثل تايلند و تركيه يك اقدام ضدفرهنگي و غيراخلاقي است و با شئونات اسلامي جامعه همخواني ندارد.

وي برگزاري اين تورها را به وجود آورنده تهديدات جسمي، روحي و ديني براي جامعه دانست و خواستار نظارت بيشتر مسئولانن متولي در اين رابطه شد.

دادستان بم اظهار داشت: در پي درگيري با ماموران تيپ يكم سيدالشهدا شرور معروف جنوب استان به نام «جواد – س» كه در سال 1373 با اخذ تامين، مورد رافت اسلامي قرار گرفته بود با شروع شرارت‌هاي خود از سال 74 و در پي 15 سال ايجاد ناامني، سرقت، قتل و آدم‌ربايي، سرانجام در درگيري با پاسداران تيپ يكم سيدالشهداء بم به هلاكت رسيد.

محمدرضا سنجري همراهي مسلحانه و هدايت كاروان‌هاي مواد مخدر از پل 800 متري ريگان تا برجك از توابع شهرستان رودبار را از جمله اقدامات وي ذكر كرد و افزود: خرابكاري در حوزه شهرستان بم و شهرهاي همجوار و درگيري با نيروي انتظامي، مشاركت در سرقت دو دستگاه خودرو در سال 81 و حمل مسلحانه مواد از مسير جاده كوهشاه ريگان از ديگر جرايم اين فرد شرور است.

سنجري خاطرنشان كرد: علاوه بر موارد ياد شده، شركت در قتل «رضا و يحيي- ر» در جيرفت، شركت در قتل «هاشم- س» در رودبار، قتل « عباس- ب » و فرزندش و يك تبعه افغاني در عنبرآباد و زخمي و به شهادت رساندن تعدادي از ماموران نيروي انتظامي از جمله ديگر موارد در پرونده سياه و سنگين اين شرور سابقه‌دار است.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)