۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۲۷۳۶

زيدان: متاسفم كه با اسكولز همبازي نبودم

زيدان از اسکولز به عنوان يکي از بهترين فوتباليست هايي که در طول بازي حرفه اي با او رقابت کرده ، ياد کرد و گفته متاسف است که با اين مرد انگليسي در يک تيم بازي نکرده است.
زين الدين زيدان ، ستاره سابق تيم ملي فرانسه گفت يکي از افسوس هاي او در طول بازي حرفه ايش اين بود که بخت همبازي بودن با 'پل اسکولز' هافبک تيم منچستر يونايتد انگليس را نداشته است.

سايت گل - فابيو کاپلو سرمربي تيم ملي انگليس تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اين بازيکن 35 ساله را که شش سال پيش از بازي ملي کناره گيري کرد، به تيم بازگرداند.

هدف کاپلو از حضور اسکولز در تيم ملي انگليس براي بازيهاي يورو 2012 است هرچند که تلاش او براي بازگرداندن هافبک منچستريونايتد در جريان بازيهاي جام جهاني آفريقاي جنوبي ناکام ماند.

زيدان از اسکولز به عنوان يکي از بهترين فوتباليست هايي که در طول بازي حرفه اي با او رقابت کرده ، ياد کرد و گفته متاسف است که با اين مرد انگليسي در يک تيم بازي نکرده است.

اين بازيکن فرانسوي گفته است: طبيعي است که شما بهترين بازيکنان را براي يک تيم دعوت مي کنيد. هيچ شکي ندارم که در تيمي از بهترين بازيکنان ، اسکولز جايگاه ويژه اي دارد.

زيدان گفت: رقابت با اسکولز دشوار است. من هرگز از تماشاي بازي او خسته نمي شوم. شما به ندرت يک فوتباليست کامل را مي بيبنيد اما اسکولز به اين الگو بسيار نزديک است.

اين ستاره فرانسوي افزود: وقتي مقابل اسکولز بازي مي کنيد ، حريفي بسيار سرسخت است.

نمي توانيد به توپ برسيد اگر اسکولز آن حوالي باشد. او عرصه را در طول بازي به شما تنگ مي کند. اسکولز نمونه بازيکني است که مي خواهيد او را در کنار خود داشته باشيد نه در مقابل،زيرا اگر مقابل شما بازي کند ، منشا خسارات بسياري خواهد بود.

اسکولز بعد از بازيهاي جام جهاني آفريقاي جنوبي گفته بود از اين که به تيم ملي انگليس نپيوسته ، متاسف است اما زيدان که خود بعد از اعلام کناره گيري به تيم ملي فرانسه بازگشت و اين تيم را در فينال جام جهاني 2006 رهبري کرد معتقد است که اکنون نبايد اسکولز به اين موضوع فکر کند.

زيدان گفت: زندگي سراسر تاسف است اما نبايد به عقب بازگشت.

** صد و پنجاهمين گل اسکولز

پل اسکولز روز يکشنبه صد و پنجاهمين گل خود را براي منچستر يونايتددر ليگ برتر مقابل فولام به ثمر رساند.

گل اسکولز در دقيقه 11 به ثمر رساند و آن زمان منچستر يونايتد يک بر صفر از فولام جلو افتاد.
اين بازي در نهايت دو بر دو با نتيجه مساوي به پايان رسيد.
ارسال به دوستان