۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۴-۰۶-۱۳۸۹
کد ۱۳۳۱۵۲
انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۴-۰۶-۱۳۸۹
حمله لابی اسراییلی به امام جماعت مسجد نیویورک :

دست او با حکومت ایران در یک کاسه است!

در این مطلب ادعا شده که امام عبدالرئوف در وب سایت مرکز اسلامی عکس های خود با محمد جواد لاریجانی معاون رییس قوه قضاییه که در جریان کنفرانسی در سال 2008 در مالزی گرفته شده است را منتشر کرده است .
لابی اسراییلی در آمریکا و برخی رسانه های وابسته به محافظه کاران حملات خود را علیه امام جماعت مرکز اسلامی نزدیک ساختمان مرکز تجارت جهانی سابق که در واقعه 11 سپتامبر فروریخت ، افزایش داده اند .

به گزارش عصر ایران امام " فیصل عبد الرئوف " امام جماعت و مسئول مرکز فرهنگی اسلامی نزدیک ساختمان فروریخته مرکز تجارت جهانی در نیویورک متهم شده که از حکومت ایران دفاع کرده و اوباما را به عدم حمایت از جنبش اعتراضی داخل ایران ترغیب می کند .

وب سایت ورلد نت دیلی در مطلبی به قلم " آرون کلین " یک روزنامه نگار اسراییلی با متهم کردن امام عبدالرئوف به همکاری و حمایت از حکومت  ایران می نویسد :" امام عبدالرئوف از حکومت مذهبی ایران به شدت پشتیبانی می کند و در جریان وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در ایران از اوباما خواسته است تا از دخالت در امور داخلی ایران و حمایت از معترضان خودداری کند . "

در این مطلب ادعا شده که امام عبدالرئوف در وب سایت مرکز اسلامی خود که با عنوان " کوردوبا " ( Cordobainitiative.org ) عکس های خود با محمد جواد لاریجانی معاون رییس قوه قضاییه که در جریان کنفرانسی در سال 2008 در مالزی گرفته شده است را منتشر کرده است .

در این مطلب با انتقاد از حمایت اوباما با بازسازی یک مرکز فرهنگی اسلامی در کنار خرابه های بر جای مانده از حملات 11 سپتامبر ، نسبت به نفوذ حکومت ایران از طریق لابی های این چنینی در درون هیئت حاکمه آمریکا هشدار داده شده است .

این نویسنده اسراییلی می نویسد امام عبدالرئوف هم اکنون به خرج وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس بین المللی در مالزی شرکت کرده است


ارسال به دوستان
شرکت ژاپنی: بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان محصول ما نیست حوثی‌ها چگونه پهپادهای ۳۰ میلیون دلاری «ریپر» را سرنگون می‌کنند/ آمریکا: دست ایران در کار است داخل دیوارهای همیشه سبز چه شکلی است؟! (عکس) قویترین آنتی اکسیدان طبیعی رهبری: اختلاف نظر و سلیقه نباید در همدستی ملت تأثیر بگذارد سالروز آغاز جنگ از نگاه صدام چه روزی است؟ خواص استثنایی یک لیوان شیر منابع آمریکایی: اسرائیل برای منفجر کردن پیجرها 15 سال برنامه ریزی کرده است! با این روش سبزیجات تازه می‌مانند / راه‌حل جالب یک استارت‌آپ صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های سینما در گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه عازم نیویورک می‌شود هوش مصنوعی «اُپن‌ای‌آی» در فریب دادن کاربر مهارت بالایی دارد کشف بقایای کودکان «خون‌آشام» سربریده در لهستان / گورهایی با ویژگی‌ «دفن ضد خون‌آشام» هیوندای کوچک‌تر از این نمی‌شود(+عکس) دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس)