۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۳۲۱۲

كاظميان: مقابل استقلال احساس دربي سرخابي را ندارم

كاظميان راجع به حضورش در تركيب اصلي تيم سپاهان عنوان كرد: من تمرينات خود را به خوبي دنبال مي‌كنم و شانس خود را براي حضور در تركيب تيم بسيار مي‌دانم، اما اين موضوع بستگي به نظر مربيان دارد.
 فارس: بازيكن تيم فوتبال سپاهان گفت: براي رويارويي با استقلال، هرگز حس دربي سرخابي‌ها را ندارم.

جواد كاظميان در خصوص ديدار تيم‌هاي استقلال و سپاهان اظهار داشت: تيم سپاهان تاكنون توقع هواداران را از لحاظ نتيجه و نحوه بازي نتوانسته برآورده كند و اين موضوع طبيعي است، زيرا بازي تداركاتي نداشتيم و همه افراد آگاه بودند كه در هفته‌هاي ابتدايي با مشكل روبرو خواهيم شد.

وي ادامه داد: به نظر من اگر برابر استقلال بازي خوبي انجام دهيم و 3 امتياز بازي را از آن خود كنيم، مي‌توانيم روي روال عادي قرار گيريم. استقلال تيم بسيار خوبي است، اما به پيروزي در اين ديدار بسيار اميدوارم.

بازيكن سپاهان با اشاره به بازي بسته حريفان مقابل سپاهان عنوان كرد: با توجه به اينكه استقلال ميزبان است براي پيروزي در اين ديدار به ميدان خواهد آمد و بازي بسته‌اي همانند حريفان قبلي انجام نخواهد داد. سپاهان نيز براي كسب پيروزي به تهران خواهد آمد و مي‌توان يك بازي زيبا و ديدني را شاهد باشيم.

كاظميان در مورد تقابل با استقلالي‌ها پس از گذشت 4 سال يادآور شد: آخرين رويارويي من با استقلالي‌ها به دربي بدون گل بازمي‌گردد كه آري‌هان سرمربي تيم پرسپوليس بود. استقلال تيم بسيار خوبي است و اميدوارم بتوانم بازي خوبي برابر اين تيم انجام دهم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا احساس دربي را برابر بازيكنان استقلال دارد؛ اظهار داشت: چنين حسي را ندارم، هرچند كه بازي استقلال و سپاهان حساسيت‌هاي خاص خود را دارد و با توجه به حضور ملي‌پوشان اميدوارم بازي خوبي شاهد باشيم.

بازيكن سپاهان درباره تقابل استقلالي‌ها با بازيكنان سابق اين تيم و حاشيه‌هاي به وجود آمده تصريح كرد: با توجه به بازي استقلال برابر استيل‌آذين و برخورد خوب تماشاگران با بازيكنان سابق استقلالي، به نظرم مشكلي در اين ديدار به وجود نخواهد آمد.

كاظميان راجع به حضورش در تركيب اصلي تيم سپاهان عنوان كرد: من تمرينات خود را به خوبي دنبال مي‌كنم و شانس خود را براي حضور در تركيب تيم بسيار مي‌دانم، اما اين موضوع بستگي به نظر مربيان دارد. به آينده بسيار اميدوارم و مطمئن هستم مي‌توانم با سپاهان به روزهاي اوج خود بازگردم.

بازيكن سپاهان درباره انتقادهاي صورت گرفته از نحوه بازي‌اش، تأكيد كرد: انتقادهاي صورت گرفته از من درست نيست. من تاكنون براي سپاهان ثابت بازي نكرده‌ام و نمي‌توان با حضور در 3 بازي و آن هم به عنوان بازيكن تعويضي عملكردم را سنجيد. من 4 سال دور از فوتبال ايران بودم. در امارات فقط در كارهاي هجومي شركت مي‌كردم، اما در ايران مربيان از من كارهاي دفاعي نيز مي‌خواهند و براي اين موضوع نياز به زمان و قرار گرفتن در تركيب ثابت دارم.

كاظميان درباره نفرات دعوت شده به تيم ملي خاطرنشان كرد: انتظار نداشتم به تيم ملي دعوت شوم، زيرا در هفته‌هاي اخير بازي نكرده بودم. همه دوست دارند در تيم ملي بازي كنند و از 17 تا 28 سالگي در تيم ملي بودم، البته از زمان حضور دايي و قطبي كمتر به تيم ملي دعوت شدم. در هر صورت تلاش خود را انجام مي‌دهم تا به تيم ملي دعوت شوم.
ارسال به دوستان