۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۳۷۵۸

بركناري قلعه‌نويي در دستور كار هيئت‌ مديره نيست

رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مباركه سپاهان با اشاره به شرايط كنوني سپاهان تصريح كرد: مسئولان تيم تاكيد بسياري بر حفظ وحدت تيم دارند و شرايط كنوني سپاهان هر چه‌قدر هم سخت باشد، تاثيري بر نحوه فعاليت تيم ندارد.
رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مباركه سپاهان گفت: بركناري امير قلعه‌نويي در دستور كار هيئت ‌مديره اين باشگاه نيست.

محسن پورسينا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پيرامون بازي روز جمعه تيم سپاهان مقابل استقلال تهران و باخت تيم اصفهاني در اين بازي اظهار داشت: بازيكنان سپاهان بازي قابل قبولي در اين ديدار از خود به نمايش گذاشتند و در نيمه دوم بازي درخشش خوبي داشتند.

وي با بيان اينكه با حضور جانواريو كمربند تيم قوي‌تر مي‌شود، افزود: حضور بازيكناني چون جانواريو و يانوش براي تيم مفيد است و سرمربي تيم مي‌تواند كم‌كم تركيب ايده‌آل خود را بشناسد و مطمئن باشيد سپاهان ايده‌آل در بازي‌هاي آينده نتايج مناسبي كسب مي‌كند.

رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مباركه سپاهان با اشاره به شرايط كنوني سپاهان تصريح كرد: مسئولان تيم تاكيد بسياري بر حفظ وحدت تيم دارند و شرايط كنوني سپاهان هر چه‌قدر هم سخت باشد، تاثيري بر نحوه فعاليت تيم ندارد.

وي با اشاره به نحوه بازي بازيكنان سپاهان در بازي مقابل استقلال بيان داشت: اگر كسي انصاف داشته باشد مي‌داند كه بازيكنان سپاهان در بازي عملكرد مناسبي از خود نشان دادند و باخت از استقلال به دليل مشكلات سرمربي تيم نيست و آمار نشان مي‌دهد كه سپاهان عملكرد مناسب‌تري در اين ديدار داشت.

پورسينا با بيان اينكه مسئولان سپاهان يكروزه‌ بين نيستند، تاكيد كرد: سپاهان روند روبه‌رشدي را در هفته‌هاي گذشته طي كرده و مطمئن هستيم كه سپاهان پس از تعطيلات دو هفته‌اي ليگ برتر به شرايط آرماني خود نزديك مي‌شود و سپاهان قدرتمند در آن زمان به ميدان مي‌آيد.

وي در مورد حواشي پيرامون تيم سپاهان گفت: تماشاگران بايد صبر داشته باشند، در فصل گذشته نيز ابتداي فصل نتايج مناسبي كسب نكرديم و با حمايت هواداران در پايان فصل قهرماني را از آن خود كرديم و امسال نيز در‌صدد تكرار قهرماني پارسال هستيم.

رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مباركه سپاهان در پاسخ به سؤالي پيرامون بركناري امير قلعه‌نويي از سرمربيگري سپاهان بيان داشت: بحث بركناري امير قلعه‌نويي از سرمربيگري سپاهان در هيئت مديره سپاهان مطرح نيست.

وي در مورد عملكرد رضا عنايتي در بازي روز جمعه مقابل استقلال تهران تصريح كرد: بازيكنان بزرگ نيز در برهه‌‌هايي از زمان دچار اشتباه مي‌شوند، عنايتي براي كمك به مدافعان سپاهان آمده بود و به دليل اشتباه اين توپ به پايش خورد و توپ وارد دروازه شد.

پورسينا ادامه داد: در بازي روز جمعه گل‌هاي بدي خورديم و سخت گل زديم و نمي‌توان از عملكرد خط دفاعي تيمي كه در يك بازي چهار گل مي‌خورد ابراز رضايت كرد، مدافعان سپاهان بازيكنان تيم ملي هستند و در بازي مقابل استقلال گل‌هاي بدي وارد دروازه سپاهان شد.

وي با اشاره به برنامه‌هاي تيم اصفهاني در دو هفته تعطيلي اين مسابقات اضافه كرد: بازيكنان در اين دوران به استراحت مي‌پردازند و پس از آن براي مسابقات ليگ برتر آماده مي‌شويم و تمرينات به صورت فشرده برگزار مي‌كنيم تا با پيروزي در هفته هشتم مسابقات ليگ برتر روحيه تيم را بازگردانيم.
ارسال به دوستان