۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۹-۰۶-۱۳۸۹
کد ۱۳۴۱۰۹
انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۹-۰۶-۱۳۸۹

فروش جهاني خودرو به 70 ميليون دستگاه رسيد

سازمان بين المللي خودرو در تازه ترين گزارش خود پيش بيني كرد فروش جهاني خودرو تا پايان سال 2010 به بيش از 70 ميليون دستگاه خواهد رسيد .

به گزارش فارس به نقل از بلومبرگ، چين همچنان بزرگترين بازار خودروي جهان در سال 2010 ميلادي خواهد بود . بر اساس اين گزارش بجران مالي و ركود اقتصادي موجب شد تا ميزان فروش خودرو در سال 2009 به كمتر از 60.99 ميليون دستگاه برسد .

بر اين اساس بازار كشورهاي در حال توسعه و نوظهور به خصوص چين برزيل روسيه و هند جذابيت بسيار زيادي براي شركتهاي بزرگ خودروسازي جهان دارد تا اين شركتها با افزايش سرمايه گذاري تعداد بيشتري از محصولات توليدي خود را در اين كشورها به فروش رسانند و ميزان نفوذ و حضور خود را در بازارهاي در حال توسعه ارتقا دهند .

چين سال گذشته با پيشي گرفتن بر آمريكا به بزرگترين بازار خودروي جهان تبديل شد .
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)