۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۵-۰۶-۱۳۸۹
کد ۱۳۴۹۹۱
انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۵-۰۶-۱۳۸۹

پاسخ فرورتیش رضوانیه به شایعات مطرح شده

فرورتیش رضوانیه گفت: اگر امروز درباره میزان خسارت‌های وارد شده به ایران در زمان جنگ جهانی دوم تحقیق می‌شود، معتقدم روزی هم خسارت‌هایی که سواران بازنده اسب‌های تراوا با خودبینی‌هایشان بر جامعه تحمیل کردند، بررسی خواهد شد.
 

شبکه ایران: چند ماه پیش خبر پناهنده شدن همکار ارگان مطبوعاتی شهرداری به کشور آمریکا از سوی خود او منتشر شد. این اتفاق با انتشار یک مطلب ضدایرانی از سوی وی در یک سایت ضدانقلاب همراه شد.

ابتدا گمان شد این مساله از مطالب طنز فرورتیش رضوانیه است اما ادامه همکاری‌های وی با سایت‌های اپوزیسیون، این اعتقاد را تقویت کرد که این همکار سابق همشهری به جبهه ضدانقلاب پیوسته است.

با این حال، دیروز آقای رضوانیه مطلبی را در وبلاگش منتشر و اعلام کرده است که به هیچ عنوان پناهنده کشور آمریکا نشده و هم اکنون نیز در ایران زندگی می‌کند!

رضوانیه علت این اقدام خود را "تلاش برای دیده شدن" دانسته و نوشته است: من هیچ‌گاه شناخته نشدم و با وجود سوابقی که دارم، گاهی برای دیده شدن مجبور بودم دست به کارهایی عجیب و غریب بزنم.

خسارت های سواران بازنده اسب‌های تراوا به کشور بررسی می‌شود

همکار سابق همشهری درباره برخی مسائل سیاسی که پیرامون وی بوده است نیز نوشته است: عده‌ای با تزریق عقاید سیاسی مورد پسند خود به اقشار مختلف جامعه، آن را ملتهب کرده و از کاربران اینترنتی با هر سنی استقبال کرده‌اند. پیاده‌سازی استراتژی پنهان شدن پشت صفوف مردم، از اقداماتی بود که باعث افسردگی جامعه شده است. اگر امروز درباره میزان خسارت‌های وارد شده به ایران در زمان جنگ جهانی دوم تحقیق می‌شود، معتقدم روزی هم خسارت‌هایی که سواران بازنده اسب‌های تراوا با خودبینی‌هایشان بر جامعه تحمیل کردند، بررسی خواهد شد.

فرورتیش رضوانیه در پایان مطلب خود هم از تمامی مقالاتی که در این مدت منتشر کرده، ابراز برائت کرده و اظهار داشته است: در زمان اقامت خیالی‌ام در آمریکا، مطالبی از من در اینترنت منتشر شد که بیش‌تر آن‌ها بازگوکننده عقاید اصلی من نیست و از هیچ سایتی بابت انتشار آن پول دریافت نکردم. همکاری من با این سایت‌ها به نشانه تأیید سیاست‌ها و اهداف‌شان نبود و من مجبور به برقراری ارتباط با آن‌ها شدم. موضع من در برابر حوادث سال 88 همیشه کاملا شخصی بوده، اما این اطمینان را می‌دهم که نه هیچ زمانی سبز بودم و نه اتهامات مطرح شده را می‌پذیرم.

گفتنی است شبکه ایران تاکنون چند مطلب از وی را که در برخی سایت‌های اپوزیسیون منتشر شده است، پوشش داده بود.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)