۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۵۷۹۵

درگيري علي كريمي و حسين كعبي

كعبي بعد از پايان مسابقه در حالي كه اشك مي‌ريخت زمين را ترك كرد و چند بازيكن صبا به او دلداري دادند. البته اين پايان ماجرا نبود و كعبي كه به شدت عصباني بود در رختكن ابتدا اين جملات را به زبان آورد:« من واقعا نمي‌دانم علي كريمي چه كاره تيم است...
 وقتي علي كريمي با سرعت از گوشه سمت راست پيش رفت و پاس فوق‌العاده‌اي را براي حسين كعبي پرداخته كرد، همه به نشانه گل روي پا ايستادند اما كعبي با ضربه‌اي بي‌دقت، توپ را به آسمان زد.

اين لحظه‌اي بود كه علي كريمي ديگر تحمل نكرد و با صداي بلند، جمله‌اي را خطاب به كعبي به زبان آورد. كليت اين بحث اين بود كه چرا كعبي زحمات هم تيمي‌هايش را هدر داده است.
 زبان تند كريمي واكنش كعبي را در پي داشت و حسين ناگهان فرياد زد:«من را تعويض كنيد.» و كريمي هم پشت بند اين حرف را گرفت و از نيمكت خواست كه حسين بيرون برود. اين همان چيزي است كه تومباكوويچ در كنفرانس مطبوعاتي به آن اشاره كرد، اينكه كعبي خودش مي‌خواسته تعويض شود!

كعبي بعد از پايان مسابقه در حالي كه اشك مي‌ريخت زمين را ترك كرد و چند بازيكن صبا به او دلداري دادند. البته اين پايان ماجرا نبود و كعبي كه به شدت عصباني بود در رختكن ابتدا اين جملات را به زبان آورد:« من واقعا نمي‌دانم علي كريمي چه كاره تيم است كه اين حرف‌ها را مي‌زند و از مربي مي‌خواهد كه من را تعويض كند او هيچ فرقي با ديگر بازيكنان ندارد.»

لحظاتي گذشت و اين‌بار كريمي و كعبي با يكديگر در رختكن روبه‌روشدند در حالي كه چهره سرخ شده بود خطاب به كريمي گفت:«تو در اين فوتبال با همه دعوا كرده‌اي از علي دايي و علي پروين گرفته تا حبيب كاشاني و برانكو ايوانكوويچ و انصاري‌فرد و اين آخر سر هم با مدير باشگاه. من مثل خيلي‌ها نيستم كه درباره تو سكوت كنم. كاري نكن كه حرف بزنم و آبرويت را ببرم.»‌

 ظاهراً‌ كريمي در لحظاتي هم با فريدون زندي بحث كرده بود. اين دو كه سال‌ها كنار هم در تيم ملي بازي كرده‌اند، بدون شك به زودي با هم آشتي خواهند كرد، اما به هر حال آنچه كه در تيم استيل آذين رخ مي‌دهد همچنان يك سوژه غيرقابل چشم‌پوشي براي رسانه‌هاست.


منبع: گل
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
-
۱۹:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
1
4
فقط در ایران است که بازیکن مدیر عامل عوض میکند و همبازی خود را تعویض میکند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
3
4
میخواین علی کریمی رو خراب کنین؟؟؟
خیلی روشتون نامردیه...
اميرقلي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
3
3
كريمي قبل از اينكه مفيد به حال فوتبال باشه در حال حاضر براي نسل جوان با اين كارهاش بد آمزي داره و بايد از فوتبال كنار گذاشته بشه.