۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۶۳۱۵
مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا

ذوب آهن راند اول را پيروز شد

ذوب‌آهن ايران در بازي رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي قرار گرفت كه در پايان موفق شد اين تيم كره اي را در اصفهان با شكست بدرقه كند.
عصر ايران ورزشي- ذوب‌آهن ايران در بازي رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي قرار گرفت كه در پايان موفق  شد اين تيم كره اي را در اصفهان با شكست بدرقه كند.

 در ادامه ليگ قهرمانان آسيا و از دور رفت مرحله يك چهارم نهايي، تيم‌هاي ذوب‌آهن ايران و پوهانگ استيلرز كره‌جنوبي در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در پايان با نتيجه 2 بر يك به سود ذوب‌آهن به پايان رسيد.

ايگور كاسترو در دقيقه 19روي پاس محمد قاضي تك گل شاگردان ابراهيم‌زاده در نيمه اول را وارد دروازه پوهانگ كرد.

در ادامه مسابقه تيم پوهانگ در دقيقه 55 توسط موتا بازيكن برزيلي با شوتي محكم از پشت محوطه جريمه به گل رسيد، اما اين گل دوام نياورد و مهدي رجب‌زاده از ذوب‌آهن در دقيقه 75 از روي نقطه پنالتي گل دوم نماينده ايران را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن در اين رقابت‌ها در ديدار رفت به خواسته‌اش رسيده باشد.

گفتني است كه عبدالله الهلالي داور عماني مسابقه در اين ديدار به محمد قاضي و فرشيد طالبي از ذوب‌آهن و تائه‌سو، هونگ‌يون و چانگ‌هو از پوهانگ كارت زرد نشان داد.

شايان ذكر است كه بازي برگشت 2 تيم چهارشنبه هفته آينده به ميزباني پوهانگ و در كره جنوبي برگزار مي‌شود.

ارسال به دوستان