۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۶۴۲۴

ونگر: با این کیفیت، متوقف کردن ما سخت است

جک ویلشر نیز در بازی دیشب بازی خیره کننده ای ارائه داد اما ونگر ترجیح داد او را با کاپیتان تیمش مقایسه نکند.
 گل- آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، از نمایش بازیکنانش در پیروزی 6-0 مقابل براگا در لیگ قهرمانان ابراز رضایت کرد و نمایش سسک فابرگاس و جک ویلشر را مورد ستایش قرار داد.

او در مصاحبه با " آی تی وی اسپورت" گفت:" آنچه موجب خشنودی من است، کیفیت بازی است؛ کیفیت مجموعه تیم. معتقدم که باید کیفیت بالای مان را حفظ کنیم، ما می توانیم بهتر کار کنیم . وقتی در چنین سطحی بازی کنیم، متوقف کردن ما بسیار دشوار است. "

در تابستان شایعات زیادی در مورد انتقال فابرگاس به بارسلونا منتشر شد اما او در آرسنال ماند و در بازی دیشب نیز با زدن دو گل و ارسال دو پاس گل، یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود و ونگر نیز به همین دلیل بار دیگر کاپیتان تیمش را مورد ستایش قرار داد.

" اتفاقاتی که در تابستان رخ داد، برای او آسان نبود. او تحت فشار زیادی بود اما من مطمئن بودم که او به آرسنال عشق می ورزد. او یک رهبر و بازیکنی در کلاس جهانی است که شخصیت بالایش را در داخل و خارج زمین نشان داده است. "

جک ویلشر نیز در بازی دیشب بازی خیره کننده ای ارائه داد اما ونگر ترجیح داد او را با کاپیتان تیمش مقایسه نکند.

" دشوار است که این دو را در یک سن با هم مقایسه کرد. هر دو استعدادهایی استثنایی هستند. برای ویلشر بازی کردن در کنار فابرگاس فوق العاده است. وقتی بازیکنی باهوش مانند جک باشید، می توانید از فابرگاس چیزهای زیادی یاد بگیرید."
ارسال به دوستان