۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۶۴۳۸

میلاد میداودی: به سایپا گل زدم، مایلی کهن تشویقم کرد!

هدف اصلی تیم ما کسب امتیازات کامل مسابقه حساس برابر تیم سایپا است. اگر شرایط بازی کردن را بدست بیاورم، بعنوان مهاجم سعی می کنم برای تیمم گل بزنم و نحوه به ثمر رسیدن گل فرقی نمی کند.
 گل- شماره 10 استقلال با سپری کردن دوران مصدومیت به تمرینات بازگشته تا امیدواری مظلومی برای پیروزی مقابل سایپا بیشتر شود. میلاد میداودی در مصاحبه با سایت گل به برخی سوالات پاسخ داد که در زیر می خوانید.

 * برای بازی با سایپا آماده ای؟

از روز دوشنبه با تیم تمرین کردم. وضعیت پایم بهتر شده و قرار است فردا (پنجشنبه) پزشک باشگاه نظر نهایی را بدهد. خودم که دوست دارم بازی کنم اما تصمیم نهایی را سرمربی تیم می گیرد.

 * فکر می کنی بتوانید سایپا را شکست دهید؟

بازی سختی است اما تلاش می کنیم قبل از تعطیلی لیگ هوادارانمان را خوشحال به خانه بفرستیم. خیلی خوب می شود اگر استقلالی ها مثل بازی مقابل سپاهان ورزشگاه را پر کنند تا بازیکنان استقلال با انگیزه بیشتری ظاهر شوند.

 * گلت در فصل قبل به سایپا جزو گل های برتر سال 88 انتخاب شد. در خصوص آن گل صحبت کن.

یک ضربه ایستگاهی بود که از فاصله حدود 35 متری وارد دروازه سایپا کردم. البته قشنگ تر از گل من حرکت آقای مایلی کهن بود؛ سرمربی سایپا تا کنار خط جلو آمد و با دست زدن مرا بخاطر آن گل تشویق کرد. بعد از بازی هم در مصاحبه مطبوعاتی از من تعریف کرد و گفت سال هاست که بازیکنی مثل میلاد میداودی در این فوتبال نادیده گرفته می شود. تا حالا ندیده بودم یک مربی تیمش در خانه ببازد و بدین شکل رفتار کند.

 * در بازی جمعه هم به سایپا از آن گل ها می زنی؟!

هدف اصلی تیم ما کسب امتیازات کامل مسابقه حساس برابر تیم سایپا است. اگر شرایط بازی کردن را بدست بیاورم، بعنوان مهاجم سعی می کنم برای تیمم گل بزنم و نحوه به ثمر رسیدن گل فرقی نمی کند.

 * فکر می کنی بتوانی آقای گل شوی؟

کسب این عنوان برای هر بازیکن بستگی به شرایط طول فصل و دراز مدت دارد. بعنوان مثال حفظ آمادگی بدنی، عدم مصدومیت، شرایط روحی و ... در این زمینه تأثیر دارد و هیچ بازیکنی نمی تواند از الان با قاطعیت درباره آقای گل شدن حرف بزند اما بعنوان یک مهاجم طبیعی است که دوست دارم آقای گل شوم.

 * از شما نقل قول شده که از کادر فنی تیم ملی ناراحت هستی. چنین حرفی زده ای؟

اصلا این حرف را نزده ام. من همیشه تکرار کرده ام که تصمیم گیرنده در تیم ملی افشین قطبی است و بعنوان سرمربی حق انتخاب بازیکنان مورد نظرش را دارد. هیچ مشکلی هم با تیم ملی ندارم و هر وقت بخواهند در خدمت تیم ملی هستم.

 * دوست داری همراه تیم ملی در مسابقات غرب آسیا شرکت کنی؟

طبیعی است که هم دوست دارم شرکت کنم و هم سومین قهرمانی متوالی با پیراهن تیم ملی در مسابقات غرب آسیا را بدست بیاورم.

 * حرف ناگفته ای اگر مانده؟

از استقلالی ها می خواهم جمعه به ورزشگاه آزادی بیایند و از تیم محبوبشان حمایت کنند.
ارسال به دوستان