۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۶۷۴۰

علي پروين: درد دل‌هاي "هدايتي" شنيدني بود

سرمربي سابق تيم فوتبال استيل‌آذين گفت: براي تکان خوردن بازيکنان استيل آذين درد دل‌هاي هدايتي قبل از بازي شنيدني بود.

به گزارش ايسنا؛ علي پروين اظهار كرد: بازي زيبا را بين استيل آذين ونفت آبادان ديديم وبه نظرم يکي از زيبا ترين بازي‌ها ليگ برتر در چند مدت اخير بود استيل آذين دوست نداشت ديگر در خانه خود ناکام باشد و نفت هم مثل هميشه دوست داشت با يک نتيجه خوب در تهران وضعيت خودش را در بالاي جدول محکم کند.

وي ادامه داد: در نيمه اول استيلي‌ها بازي قابل قبولي را انجام دادند اما پس از زدن گل نفت فشار زيادي را آورد که به گل برسد اما به ساختار خوب دفاعي استيل‌آذين برخورد کرد تا به گل نرسد البته اگر کعبي دقت مي کرد دو تا گل ديگر مي توانست بزند.

پروين ادامه داد : نفت تيم بسيار خوبي نشان داد و به نظر يکي از پديده‌هاي ليگ برتر است اميدوارم در بازي‌هاي بعدي موفق باشد اگر اين تيم هميشه مثل نيمه دوم بازي با استيل آذين بازي کند آينده اش درخشان است.

وي در پايان درباره‌ي حرف‌هاي هدايتي قبل از بازي با نفت در جمع بازيکنان نيز گفت: ايشان براي اين تيم از جان مايه مي گذارد. همه از طريق پول دولت دنبال تيم چرخاندن هستند اما هدايتي يک بخش خصوصي است به نظرم براي تکان خوردن استيل‌اذين درد دل‌هاي هدايتي لازم وشنيدني بود چون تا به امروز خدايي براي بازيکنان کم نگذاشته است اميدوارم استيل آذين که تيم خودمان است موفق باشد.
ارسال به دوستان