۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۳۷۰۱۳

مصدوميت آشوبي، تشويق كعبي و وعده قطبي

برخي از دوستان و آشنايان حسين كعبي با حضور در تمرين به تشويق اين بازيكن پرداختند. اين در حالي است كه كعبي به تيم ملي دعوت نشده و اين عده در شعارهاي خود خواهان دعوت اين بازيكن بودند.
 فارس: فرزاد آشوبي در اولين تمرين تيم ملي فوتبال ايران دچار مصدوميت شد.

 تيم ملي اولين جلسه تمرين خود را در زمين شماره 2 كمپ تيم‌هاي ملي درحالي برگزار كرد كه ملي‌پوشان در ابتدا به دويدن دور زمين پرداخته و سپس روي برنامه‌هاي منظم افشين قطبي كارهاي تاكيتكي را مرور كردند.

نكته جالب توجه، تمرينات ويژه سرمربي تيم ملي براي بازيكنان بود. بازي در نيمي از زمين در فضاهاي كوچك، دادن پاس‌هاي تك ضرب و گماشتن يك هافبك مشترك براي هر دو تيم در ميانه زمين از جمله برنامه‌هاي تيم ملي بود و قطبي در طول اين تمرين تاكتيكي بارها و بارها با متوقف كردن جريان تمرين نكات لازم به بازيكنان گوشزد مي‌كرد.

* محمد غلامي،‌ عليرضا حقيقي و هادي نوروزي به دليل مصدوميت در تمرين تيم ملي حضور نداشتند ضمن آنكه غلامرضا رضايي اصلا در اردو نبود. فرزاد آشوبي در اواخر تمرين دچار آسيب‌ديدگي جزيي از ناحيه مچ پا شد و سپس براي آب درماني به استخر رفت.

* ميلاد ميداودي در لحظاتي كه تيم ملي در حال آغاز شدن بود، به محل اردو آمد و در تمرين شركت كرد. ميداودي به دليل تأخير در پرواز اهواز به تهران ديرتر در اردو حاضر شد.

* عده‌اي از طرفداران تيم ملي با پيراهن يكدست از شهر قوچان در تمرين تيم ملي حاضر شده و بازيكنان اين تيم را تشويق كردند. قطبي در پايان تمرين بين تماشاگران رفت و با آنها صحبت كرد. اين تماشاگران پس از عكس يادگاري با قطبي و بازيكنان شعار مي‌داند " قطبي وعده ما يادت نره. " اينكه قطبي به آنها چه وعده‌اي داد مشخص نشد.

*برخي از دوستان و آشنايان حسين كعبي با حضور در تمرين به تشويق اين بازيكن پرداختند. اين در حالي است كه كعبي به تيم ملي دعوت نشده و اين عده در شعارهاي خود خواهان دعوت اين بازيكن بودند.

* تيم ملي نوجوانان ايران در زمين شماره 2 كمپ تيم‌هاي ملي همزمان با تمرين تيم بزرگسالان كارهاي تاكتيكي را انجام مي‌داد.

* عليرضا منصوريان و بيوتر بازيكنان را در قالب دو تيم تقسيم كرده و نكات لازم را در حين تمرين به آنها گوشزد مي‌كردند.

* ابراهيم ميرزاپور كه در بازي آخر پيكان دچار مصدوميت شد، امروز بدون مشكل پا به پاي ساير بازيكنان در تمرينات گروهي شركت كرد.

تيم ملي فوتبال ايران براي شركت در مسابقات غرب آسيا فردا ساعت 22 تهران را به مقصد امارات ترك مي‌كند و پس از وقفه‌اي 7 ساعته در اين كشور با پروازي جداگانه راهي اردن خواهد شد. اين رقابت‌ها از جمعه آغاز مي‌شود.
ارسال به دوستان