۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۳۰-۰۶-۱۳۸۹
کد ۱۳۷۰۷۲
انتشار: ۱۱:۴۷ - ۳۰-۰۶-۱۳۸۹

معرفی شوالیه های سیاه پوش گیگابایت

گیگابایت از مادربردهای سری P67 خود که برای اولین بار با PCB مشکی رنگ تولید می شوند، پرده برداشت.

سال هاست که گیگابایت تمامی مادربردهای خود در رده های مختلف را با PCB های آبی رنگ تولید می کند. رنگ آبی مادربردهای گیگابایت به نوعی وجه تمایز و هویت سازمانی محصولات این شرکت است و در بسیاری از مواقع حتی بدون خواندن نام گیگابایت و فقط به واسطه رنگ خاص PCB مادربرد، می توان حدث زد که باید با یکی از محصولات گیگابایت سرو کار داشته باشیم.



اما این شرکت نام آشنا که در حال حاضر بزرگترین نام در تولید مادربرد در جهان به شمار می آید، در اقدامی جالب و خبر ساز، اقدام به تولید مادربردهای سری P67 خود با PCB مشکی رنگ نموده است.

استفاده از رنگ مشکی فقط به رنگ PCB منحصر نمی شود و گیگابایت در تولید این رده از محصولات خود از شکاف های حافظه و سینک های خنک خنک کننده مشکی رنگ استفاده نموده است. به طوری که شکل ظاهری این مادربردها کاملا مشکی به نظر می رسد.



مادربردهای سری P67 گیگابایت بر پایه جدیدترین چیپ ست شرکت اینتل (که هنوز به بازار عرضه نشده است) طراحی و تولید شده اند و از سوکت های جدید LGA 1155 اینتل بهره می برند.

گیگابایت دو مدل مادربرد از این سری را با PCB مشکی رنگ تولید نموده است که شامل دو مدل رده بالای این شرکت با نام های P67A-UD5 و P67A-UD7 می شوند. هر دور این مادربردها از چیپ ست قدرتمند P67 و سوکت LGA 1155 بهره می برند و از فن آوری های SATA 3 و USB 3.0 به صورت ذاتی و به واسطه چیپست P67 بهره می برند.


ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر