۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
کد ۱۳۷۳۸۲

آخرين تمرين رستمي و سكوت سالن هنگام وزنه زدن سليمي

وزن‌كشي رقابت‌هاي دسته 77 كيلوگرم عصر امروز برگزار مي‌شود و كيانوش رستمي از ايران در اين دسته همراه با ساير وزنه‌برداران روي باسكول مي‌رود.
 آخرين تمرين وزنه‌بردار دسته 77 كيلوگرم ايران شب گذشته در سالن آنفاس برگزار شد.

به گزارش فارس از آنتاليا، تمرينات ملي‌پوشان وزنه‌برداري در آنتاليا، شب گذشته پيگيري شد.
ايران در اين روز نماينده‌اي نداشت و با تركيب كامل (7 وزنه‌بردار) تمريناتش را پشت سر گذاشت؛ با اين تفاوت كه بيرانوند و براري به دليل حضور در گروه B دسته‌هاي خود و اين مورد كه رقابت‌هاي اين 2 گروه صبح‌ها برگزار مي‌شود، از ساعت 7 تا 10 صبح براي تطابق شرايط بدني با زمان برگزاري رقابت‌ها، با حضور در سالن آنفاس به تمرين كردن مشغول شدند. ساير نفرات شامل رضاييان، ابراهيمي، سليمي، انوشيرواني و رستمي از ساعت 18 روز گذشته به مدت يك ساعت و نيم تمرينات‌شان را برگزار كردند.

تمرين عصر روز گذشته در سالن آنفاس برگزار شد و رضاييان با وجود به پايان رسيدن رقابتش، براي آمادگي حضور در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو با سايرين به تمرين پرداخت.

* ابراهيمي و رستمي در تمرين روز گذشته روي باسكول رفتند تا از شرايط وزني خود اطلاع پيدا كنند.

* از نكات جالب تمرين ديروز زماني بود كه سليمي، وزنه بردار فوق‌سنگين ايران وقتي قصد داشت وزنه 245 كيلوگرمي را به صورت تمريني بالاي سر ببرد، با سكوت سالن مواجه شد.

در اين هنگام وزنه برداران ساير كشورها از جمله روسيه، ازبكستان، تركيه، چين و ... سكوت كردند و وي با موفقيت اين كار را انجام داد.

وزنه‌برداران كشورهاي ديگر با حضور در سالن از تمرين ايراني ها عكسبرداري و فيلمبرداري كردند.

* اصغر ابراهيمي با تصميم كادر فني امروز را به استراحت مي‌پردازد. 4 وزنه‌بردار ديگر عصر امروز تمريناتشان را ادامه مي‌دهند.

* وزن‌كشي رقابت‌هاي دسته 77 كيلوگرم عصر امروز برگزار مي‌شود و كيانوش رستمي از ايران در اين دسته همراه با ساير وزنه‌برداران روي باسكول مي‌رود.

رستمي امشب رقابتش را با ساير وزنه‌برداران جهان در دسته 77 كيلوگرم آغاز مي‌كند.
ارسال به دوستان